troja Startet 13.Juni.2005 Del på Facebook Startet 13.Juni.2005 driver og leiter etter motor nr på min båt! en en seilbåt b31 (bostrøm) det er litt trankt i motor romet så jeg er ikke sikker på om jeg har funnet det riktige nr eller hvor det skal vere? fant kjenningsmerke på motoren men der står det kunn annen data,? under kjeningsmerket som står på bakslaget er det et innstemplet et nr. på en liten forhøyning og det er kunn 5 tall kann dette være nr.?( det starter på 16... ? motoren er en yanmar ysm.g 12 80 mod. håper på svar da jeg prøver og få båten registrer hilsen jim Sitér dette innlegget Link to post
pero Svart 14.Juni.2005 Del på Facebook Svart 14.Juni.2005 Kan ikke svare deg i dag, manualen ligger hjemme. Skal se på den i kveld og gi deg et svar i morgen om du kan vente. Manualen dekker YSM12Y og R, men håper at det er samme opplegg for merking av motoren. Jeg tror at det er riktig nummer du viser til som er preget inn på plata. Pero Sitér dette innlegget Link to post
joelle Svart 14.Juni.2005 Del på Facebook Svart 14.Juni.2005 Motor nummeret står på "baksidan av motorn. Du må ned i stuvfakket på babord side og kikke rett over akseln hvis jeg ikke minns feil. Hvor mange siffer det er kommer jeg ikke ihåg men jeg har før meg att det sto antingen på skiltet eller ved sida av Sitér dette innlegget Link to post
lacy Svart 14.Juni.2005 Del på Facebook Svart 14.Juni.2005 (redigert) Hei. Jeg hadde en sjømann 22 med yanmar SB 12 g. Motornummer sto enten på girhuset, eller rett bak stempelet. tror det kun er 5 siffer.... For manual - sjekk http://www.motoren.boten.nl/cgi-bin/index.cgi Der finner du manualer til de fleste motorene. Kjempeside. Redigert 14.Juni.2005 av lacy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
troja Svart 15.Juni.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juni.2005 takk for svar tror det er nr som står på clutch huset. og bruker det for registrering Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.