Jump to content

kjøp av windy tornado/scirocco

frdrk_k

Recommended Posts

god dagen.

en får ty til gutta her inne i disse facebook tider, da en leser for mye kommentarer om at "mitt er bedre en ditt, så dette skal du ha"

men grunnet endret familiesituasjon så har vi da vokst ut av dynamicen, den funket fint for meg og fruen, i både helger og langturer.

derimot nå skal endel mer ting være med og jeg gidder rett å slett ikke styre mer enn en trenger å gjøre.

som dritunge hadde jeg 2 klare favoritter, og har enda ikke vokst fra dem, 9200 dynamic og sciroccoen.

derimot har det åpnet seg ett annet alternativ, tornadoen, som jeg faktisk ser på som praktisk (31 modellen), da den har åpent dekk bak til å sette ting vekk "lett"

og kan ha med seg endel "drit" uten at det går på bekostning av noe annet.

slik et en da har lest seg opp, tornadoen går greit med 2stk 32 maskiner, sciroccoen skal gjerne opp en klasse med minst 2x 200hk eller en stor d6.

er det sånn å forstå at tornadoen og sciroccoen er forholdvis like nede i kabinen ? ser at i roccoen er det lukket midt kabin og en større pentry.

men har da satt meg ett budsjett på ca. 700, om nødig kan en gå til 800, så da føler jeg en får en nyere tornado, men at de evt. er litt mer tung solgt ?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...