Jump to content

Hvordan er det men kjøkken nede i cabinen framme?

MR Swe

Recommended Posts

Hei,

I dag har jeg kjøkkenet ute i salongen og får ikke noen lukt inn i sengplasserne framme. Men ser flere av de nyere båterne har  de plassert kjøkkenet rett innan før dørren ned til cabinen framme.

Lukter det bacon i sengen etter frukosten er laget eller går osen ut?

Vi pleier å steke egg & bacon for naboen som har bysse nede stakkars... Matlaging er sosialt,så vi trives best med bysse i cockpit.

Skulle nesten tro TS bare ville erte litt ;) Fra spøk til revolver blir jo dette en smakssak, men at utvalget av båter med bysse ute i cockpit er i mindretall er et tankekors...

Har full forståelse for at mange har det. Nødvenig for layout i båten og man lever selvsagt godt med det. Skal derimot innrømme at bysse ute var en av årsakene til at vi har den båten vi har i dag.

God helg, gledes til avreise i dag :)

Vi har byssa nede/inne og er veldig fornøyd med det. Lukker opp dekksluka i baugen litt og knepper opp i takluke på hardtopen. Da tar stekeosen den veien. Har også vifte i byssa som jeg pleier å sette på, men tror mer av osen går opp og ut.

Er mer plaget av lukten på brennvæsken enn stekeosen, men den blir som regel fort borte når jeg skrur av.