torir Startet 20.August.2016 Link til dette innlegget Startet 20.August.2016 Har en 1997 5,7 L mercruiser som jeg skal bygge om fra forgasser til EFI , må man da bytte bensinpumpe eller kan jeg bruke den orginale jeg har ? Sitér dette innlegget Link to post
Spannerman Svart 20.August.2016 Link til dette innlegget Svart 20.August.2016 Du må har en elektriske pumpe som den original pumpe har ikke nok trykk, hvilken efi skal du bruker som hvis det er mpi du må har en fuel cooler kombinert med elektriske pumpe, også ny insugs manifold. Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 20.August.2016 Link til dette innlegget Svart 20.August.2016 Jeg er bare litt nysgjerring på hvorfor du har lyst til å bygge om?Effekten er jo lik og i beste fall sparer du bare 8 % drivstoff så regnestykke kan fort bli at vinningen går opp i spinningen eller godt på minus siden hvis man kjører lite.. Sitér dette innlegget Link to post
000 Svart 20.August.2016 Link til dette innlegget Svart 20.August.2016 Ville heller sagt omvendt. Du kan få litt mer krefter ved ymse tilpasninger men noe bensinsparing blir det ikkje. Sitér dette innlegget Link to post
torir Svart 20.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.August.2016 Fikk tak i billig EFI system med insugs manifold , lettere å starte , sikrere , litt lavere forbruk og kanskje lettere å selge Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 20.August.2016 Link til dette innlegget Svart 20.August.2016 Hva slags efi? Er det original mercruiser? Sitér dette innlegget Link to post
torir Svart 21.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.August.2016 Orginal mercruiser ja Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 21.August.2016 Link til dette innlegget Svart 21.August.2016 TBI eller MPI? Sitér dette innlegget Link to post
torir Svart 25.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.August.2016 TBI Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.