Jump to content

Klistremerker


Tugman

Recommended Posts

Et bra alternativ er Bratec design som holder til på Hareid, Sunnmøre. Enkel bestilling på nettet, har spesialisert seg på båt- og bildekor.

 

Fin nettside med mange eksempler på skrifttyper du kan velge.

 

Der finner du til og med en database med hundrevis av forslag til navn på båten din, om du ikke skulle være helt sikker... :wink:

Link to post
Share on other sites

  • 6 måneder senere...

Nå vil jeg ikke drive reklame her da jeg er ny i dag på dette forumet, men jeg har utstyr til å lage slike ting og kan sende over hele landet.

Gå inn på salg siden og legg inn info om deg der under leverandør .Så ser folk hva du har

 

Jeg har fått laget til bil og båten min .Gikk til en lokal reklame sjappe her i Horten , og dem lagde det jeg skulle ha mens jeg venta . Ikke var prisen ille heller , kansje du bør sjekke i ditt nærmiljø så kansje du slipper unna med en billig penge .Fordelen er jo at da kan du ta praten i sjappa og se hva dem har der og da og ikke på nettet .Lagde 3 små og 3 store navn til båten og det kosta 250-.

 

Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...