ToreK Startet 22.August.2016 Del på Facebook Startet 22.August.2016 Hei, noen som har kjennskap til kalibrering av Joystick på IPS drev? Finner 2 ulike fremgangsmåter på nettet: 1. Trykk inn begge knappene på Joystick i ca. 5 sekunder, da skal den være i kalibreringsmodus. 2. Trykk og hold venstre knapp i ca. 5 sekunder, da skal den være i kalibreringsmodus. Ser ikke ut til at noen av de virker særlig bra, får ikke kalibrert. Byttet babord drev til siste generasjon i sommer, er det nødvendig med sw oppdatering? (samme elektronikk) Til babord går den greit, til styrbord går den altfor mye fremover, og nesten ikke sideveis, Sitér dette innlegget Vennlig hilsenTore Kristiansenmailto:toreksande@gmail.com Link to post
Herman Svart 25.August.2016 Del på Facebook Svart 25.August.2016 Jeg ville snakket direkte med volvo penta i Gøteborg og spurt dem. Der har de en utviklingsavdeling. Jeg var på besøk der en gang, men husker ikke helt hvor det var eller kontaktinformasjon. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
ToreK Svart 6.September.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.September.2016 Takk for tipset, har forsøkt å komme i kontakt med de, men ser ikke ut til å lykkes som privatperson Sitér dette innlegget Vennlig hilsenTore Kristiansenmailto:toreksande@gmail.com Link to post
HansH Svart 6.September.2016 Del på Facebook Svart 6.September.2016 Har hørt at de er veldig flinke med VP IPS på Vallø Motor på Jarlsø ved Tønsberg (NB: Ikke forveksle med Vallø Marina på Vallø). Jeg har ikke selv brukt dem ennå men har fått anbefaling fra flere om at de har peiling på IPS. Prøv en telefon dit. Sitér dette innlegget Link to post
Ally Svart 6.September.2016 Del på Facebook Svart 6.September.2016 De heter Jarlsø Marina i dag. http://www.jarlsomarina.no/ Het Vallø Motor før men byttet etter hvert navn når de flyttet fra Vallø. Må ikke forveksles med Vallø Båtmotor som ligger på Vallø.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.