Bitteliten Startet 25.August.2016 Del på Facebook Startet 25.August.2016 Denne lyser ikke. Ser ut som om pæra har gått, men jeg får ikke åpnet den. Noen som vet hvor jeg kan skaffe ny? Sitér dette innlegget Link to post
Bestefar Svart 25.August.2016 Del på Facebook Svart 25.August.2016 På siden lampeglasset er det firkantet hull. Om det er et tilsvarende på andre siden kan du prøve å trykke små skrutrekkere inn i hullene og så trekke glasset løst fra sokkelen. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 25.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.August.2016 Prøvd, men tør ikke ta for hardt i for plasten er sprø :-). Derfor vil jeg gjerne ha ny :-) Sitér dette innlegget Link to post
Lensepumpe Svart 25.August.2016 Del på Facebook Svart 25.August.2016 Drives lampen av nettspenning? Kanskje de har noe du kan bruke her https://www.elfadistrelec.no/search?q=Indikator&filter_Spenning~~VAC=230&filter_Spenning~~VAC=220&pageSize=10&page=9 Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 26.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.August.2016 Supert. Takk Sitér dette innlegget Link to post
bmwmaxi Svart 26.August.2016 Del på Facebook Svart 26.August.2016 Ser ut til og være 12v den der siden foten på holderen er merket med + og minus. Du får ut den pæren av holderen, pæra finner du på de fleste bensin stasjoner. Eller så bytter du til en med led pære. Sitér dette innlegget Link to post
bmwmaxi Svart 26.August.2016 Del på Facebook Svart 26.August.2016 Denne kan du da bytte til. http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bil-tilbehor/Bilelektrisk/Strombryter/Kontrollampe-rund-2000016441/ Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 29.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.August.2016 220v definitvt på denne lampa. Led diode fra Elfa kom i dag. Akkurat 0,1mm for liten diameter i forhold til hullet, men en pen skive løste det. Takk for hjelpen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.