Espen Startet 26.August.2016 Link til dette innlegget Startet 26.August.2016 Vel, det er ikke slik at kona mi og Ingar noen gang har møttes, men det hadde seg slik at de klarte å overraske meg stort begge to på en og samme gang.. Det har seg slik at i anledning vår kommende bryllupsdag ville kona hedre meg med en båtplassenvimpel. Det skal sies jeg kan bruke utrolig mye tid her inne, av og til timer daglig med gode prosjektteåder og annen informativ informasjon. Som her under livesendt hentetråd Ålesun-Oslo og i mangel på egen båt sender vi det på tv'en, finner fram kaffekoppen og leker man er skipper selv: Vel, denne gang er det visst "blomster og lin" bryllup, og selv om den kanskje ikke er laget av lin, startet hun jakten på vimpel i skjul for meg. Har i ettertid fått se mail korrespondansen som resulterte i en vimpel (selv vet jeg at det var for sent å få vimpel, skulle jo kjøpe selv i forbindelse med nye båten, men var for sent ute) Uttdrag her: ------ Emne: Båtplassen vimpel Hei. I anledning min manns og min 4. bryllupsdag er jeg på jakt etter Båtplassenvimpel som gave til min mann (kanskje hverken blomster eller lin, som den 4. bryllupsdagen skal representere, men jeg vet han digger det). Han bruker utallige timer på båtplassen iløpet av uka, ofte flere timer iløpet av en dag. Det er det første han må sjekke når han står opp, han sitter å leser når han kommer hjem fra jobb, på do, ved måltider.. Elske såkalte hentetråder og andre prosjekter folk bruker mange dager, uker, mnd, ja kanskje år på å gjennomføre.. Sitter der å humrer å smiler for seg selv.. En gang måtte vi finne oss i en live hentetrådsending fra Haugesund (tror det var der), med han sittende på bordkanten med kaffen i hånda og gjentatte ganger uttrykke sin begeistring over at det, for han, virket som om det var han som var kapteinen.. En begeistring han hadde alene på akkurat dét tidspunket.. Ja, regner med du fatter tegninga.. Så nå har vi fått oss båt, selvfølgelig.. Hvordan kunne vi fortsette hverdagen uten en båt.. Og hentetråd ble det, endelig, på han også.. Og da har han ennå flere grunner til å sjekke Båtplassen, for der er det visst alltid noen andre som har erfart det han kanskje måtte lure på. Mannen min, Espen Langøy, er medlem på deres nettsider, og første gang registrert 04.11.02. Jeg fant ikke noe medlemsnummer, så håper overstående informasjon holder. Igjen, jeg ønsker virkelig en Båtplassenvimpel til min mann til vår 4. bryllupsdag ☺️ Håper dette lar seg ordne. - Annette E. Langøy Svar: ------ Flott Annette, at jeg spurte er fordi vi har ikke har lagret andre opplysninger enn "kallenavn" og epostadresse. Da bør vimpelen være fremme i morgen, i anonym konvolutt i tilfelle det skal være overraskelse. Er ikke mange som ble medlem allerede i startåret 2002 og som fortsatt er aktive. :-) -- Beste hilsen Ingar --------- Så under båttur med gode venner under anker-ølen ble jeg overrekket en polstret konvolutt med dette innhold: Og den måtte sporenstraks i masta: Så en stor takk til Ingar, og selvfølgelig kona :) Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 26.August.2016 Link til dette innlegget Svart 26.August.2016 Koselig historie Gratulerer med bryllupsdag, kjekk kone og vimpel! Og all honnør til ham som er bak dette nettstedet vi må sjekke hver dag, det har gitt utallige timer med glede og inspirasjon Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 26.August.2016 Link til dette innlegget Svart 26.August.2016 Vakkert! Gratulerer med dagen. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 26.August.2016 Link til dette innlegget Svart 26.August.2016 "She is a keeper" :-) Gratulerer! Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Frissy Svart 26.August.2016 Link til dette innlegget Svart 26.August.2016 Tommel opp Sitér dette innlegget Link to post
Rauer Svart 26.August.2016 Link til dette innlegget Svart 26.August.2016 Herlig historie, gratulerer smiler godt her! Sitér dette innlegget Link to post
TB22 Svart 26.August.2016 Link til dette innlegget Svart 26.August.2016 (redigert) Grattis med godt valg av frue og vel gjennomført firårig bryllupsdag. Og som nevnt over, she is a keeper. Redigert 26.August.2016 av TB22 (see edit history) Sitér dette innlegget Drivstoffpriser V2.0 Link to post
Espen Svart 27.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.August.2016 Tusen takk for gratulasjoner og gode ord!! Og ja, bytter ikke ut kona, hun er klippen min Sitér dette innlegget Link to post
HerrPedersen Svart 27.August.2016 Link til dette innlegget Svart 27.August.2016 Den damen din er virkelig "state of the art". Gratulerer Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 27.August.2016 Link til dette innlegget Svart 27.August.2016 Gratulerer Espen! Hilsen en som må lese seg opp på nattas innlegg...må jo ikke gå glipp av noe! :) Sitér dette innlegget Link to post
Espen Svart 27.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.August.2016 Høres kjent ut lano2 :) Sitér dette innlegget Link to post
navid Svart 27.August.2016 Link til dette innlegget Svart 27.August.2016 Gratulerer med bryllupsdagen, ny vimpel og en eksemplarisk kone! Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 27.August.2016 Link til dette innlegget Svart 27.August.2016 Gratulere med bryllupsdag og VIMPEL Tror vi er flere som BARE må sjekke her daglig +++++ God helg Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Komodo Svart 27.August.2016 Link til dette innlegget Svart 27.August.2016 Rørende historie om ei alle tiders kone og en forumeier utenom det vanlige! Hilsen en som må lese seg opp på nattas innlegg...må jo ikke gå glipp av noe! :) Hmmm, rart med denne vanedannende effekten dette forumet synes å ha... Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Eureka Svart 27.August.2016 Link til dette innlegget Svart 27.August.2016 -ikke ukjent å lese noen innlegg mens man "sitter på do" før man legger seg. ( særlig når man har fått noen kommentarer på at man sitter for mye på forumet) :) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 27.August.2016 Link til dette innlegget Svart 27.August.2016 "Jobber du, eller sitter du på baatplassen nå?" (sitat slutt) Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Espen Svart 28.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2016 Hehe, takk takk alle sammen.. Ja, baatplassen.no er nok den mest vanedannede siden jeg er innom, ingen tvil om det Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 12.September.2016 Link til dette innlegget Svart 12.September.2016 Ser ut som du har fått montert vimpelen også, passerte deg i Mastrafjorden på søndag formiddag i min Halco 26 Sitér dette innlegget Link to post
Lovart låring Svart 12.September.2016 Link til dette innlegget Svart 12.September.2016 Se her ja!! :-) Gladnyhet Sitér dette innlegget Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
Espen Svart 16.September.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.September.2016 Så deg faktisk Ørjan, husker jeg kommenterte til fruen at der går det en halco :) Visste bare ikke at det var deg.. Men, vimpelen henger midlertidig festet enda, ikke bestemt meg for hvordan jeg vil ha den .. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.