Noen Lunde Startet 26.August.2016 Link til dette innlegget Startet 26.August.2016 Hei,er da nåken så veit ka motor dette er.?. Finn ikkje noke skilt på den... Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 26.August.2016 Link til dette innlegget Svart 26.August.2016 (redigert) Kunne godt ligne på Perkins 3.152. Edit: Stusser litt på innspr.pumpen forresten, Perkins bruker mest fordelerpumper, kan det være en Kubota? Redigert 26.August.2016 av SveinHa (see edit history) Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Noen Lunde Svart 26.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.August.2016 Ligner ikkje perkins 3.152. når eg sammenligner bilder. Kan jo vera kubota ja,får så litt på bilder av dei modellane då:) Sitér dette innlegget Link to post
Noen Lunde Svart 27.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.August.2016 Ingen som har fleire forslag til ka motor dette er? Sitér dette innlegget Link to post
Brutus5 Svart 9.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2016 Det ser ut som det står QMM Marine diesel på innsuget. Dette er motorer fra Craftsman Marine, og disse er bygget på Mitsubishi motorer. Sitér dette innlegget I've learned - that no matter how thin you slice it, there are always two sides. Hasla 26 - Yanmar 3QM30K / Sjømann 22 - VP MD2B Ørnvik 690 Bowrider - Suzuki DF140 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.