Jump to content

Utsalg på blokker og dekksutstyr til seilbåt fra Danmark

Lysekil

Recommended Posts

Et tips dersom noen trenger nye blokker eller annet dekksutstyr.  Gå inn på www.denrex.dk  De selger ut lageret med 40 prosent rabatt.  Jeg har disse blokkene ved mastefoten og på storseilskjøte fra før.

Kjempekvalitet, og går like fint etter 8 år uten noen form for vedlikehold utenom å spyle av med ferskvann av og til.  Holder seg også like fine utseende messig.  Nå har jeg bestilt nye blokker til akterstagstrammeren.  OG - jeg har ikke aksjer eller annen tilknytning til firmaet.....

Garhauer - Marine hardware og bådudstyr
Blokke og andet dæksudstyr fra GARHAUER MARINE HARDWARE i Californien. Produktet er pris, kvalitet og garanti i særklasse. 

Garhauer er et særdeles gennemtestet og højt profileret marineprodukt i store dele af verden. Garhauer har leveret disse produkter til Catalina og andre værfter i USA igennem næsten 30 år. Produktet er kendt for at være en super kvalitet til en rigtig interessant pris og Garhauer har i samarbejde med distributører i bestemte dele af verden besluttet, at sælge disse produkter direkte til sejlerne og værfterne.
Vi giver 10 års garanti på produktet - det er nemlig gennemtestet og vi ved, at det kan tåle store belastninger grundet det helt specielle design, lejring og ikke mindst sejlernes tilfredse udtalelser til os.

Kik lidt rundt i shoppen og er der noget du ikke kan finde eller du er ved at udruste din båd, så send os en mail eller ring og vi hjælper dig gerne med råd og vejledning.

NYHEDER:
Vi giver 40% rabat på vores lager. Send en mail til ln@denrex.com for yderligere information.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...