Hanschr Startet 31.August.2016 Del på Facebook Startet 31.August.2016 Hei, kjøpte en Master 820 i juli og fant raskt ut at vi trenger en større septiktank, da vi har 4 unger. Den tanken vi har nå er vel på ca 30 liter og det er alt for lite. Er det noen Master eiere her som har noen tips om hvor jeg kan plassere en større tank? Mvh Hans Christian Sitér dette innlegget Link to post
Gerhard Svart 31.August.2016 Del på Facebook Svart 31.August.2016 Hei. Formene til Master 820 brukes nå til å lage Inter 9300. På min Inter 9300 ligger septiktanken under midtlugaren. Jeg tror den er 120 liter. Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 31.August.2016 Del på Facebook Svart 31.August.2016 -og sette inn en 3-veis ventil som gjør at urin kan pumpes rett i sjø, der forholdene tillater det.. Sitér dette innlegget Link to post
Hanschr Svart 1.September.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.September.2016 (redigert) Takk for svar ?Jeg får prøve å finne en lav nok tank som passer under stikkcabin da? Redigert 1.September.2016 av Hanschr (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 1.September.2016 Del på Facebook Svart 1.September.2016 Det er under stikkcabin som er standar plasering fra Master, flat tank i V-form. Tror nok du må få noen til å lage en på mål. Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 1.September.2016 Del på Facebook Svart 1.September.2016 (redigert) Prøv Thomic Aluminium på Stoa i Arendal. Han har levert til de fleste båter. Redigert 1.September.2016 av Inter 9000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Jadarholm Svart 1.September.2016 Del på Facebook Svart 1.September.2016 Slik ser det ut i min master. Denne er vel på rundt 80 liter Jeg vurderer å få lagd ny før det tæres hull i denne av aluminium. Har lysst på større tank da denne er litt liten. Kan jeg sage vekk den veggen som er foran tanken for å få plass til en 30cm lenger tank?? Eller vil det svekke skroget på noen måte? Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 1.September.2016 Del på Facebook Svart 1.September.2016 Tørr ikke anbefale å skjære bort veggen eller ikke. Selv hadde jeg gjort det... Tror ikke standar tank er på 80 liter, ble fort full og et evig problem kan jeg huske. Tipper ca. 60 liter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.