faust Startet 4.September.2016 Link til dette innlegget Startet 4.September.2016 Hei, Har nylig kjøpt en Quicksilver Arvor 215. Etter en tur begynte "glødeplugg" å lyse og "service" vises i displayet. Hva kan det være? Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 4.September.2016 Link til dette innlegget Svart 4.September.2016 Jeg setter mine cent på glødepluggene er modne for utskifting Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 4.September.2016 Link til dette innlegget Svart 4.September.2016 Er det det en folkevognmotor som sitter i båten? I så fall må du få tak i et apparat for å lese ut feilkoder fra motoren med. Jeg kjøpte et slikt på biltema da folkevognmotoren i min Arvor 215 begynte å fuske. http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Testinstrument-og-Elektronikk/Feilkodeleser-VAG-2000030943/ Med en slik kan du finne ut hva problemet er og nullstille feilkoder. Sitér dette innlegget Link to post
faust Svart 5.September.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.September.2016 Det er en folkevognmotor. Da blir det kodeleser. Hvor sitter kontakten på motoren? Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 5.September.2016 Link til dette innlegget Svart 5.September.2016 Den sitter inni komputerboksen på siden av motoren. Tror det var 6 umbrakoskruer som holt lokket. Sitér dette innlegget Link to post
faust Svart 5.September.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.September.2016 Takk, da skal jeg sjekke. Om det er glødeplugg, er det en grei ting å skifte selv, og i såfall, hvordan går man frem? Sitér dette innlegget Link to post
Anda72 Svart 4.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2020 Hvordan får man bort service blinkingen i displayet? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.