faust Posted September 4, 2016 Share Posted September 4, 2016 Hei, Har nylig kjøpt en Quicksilver Arvor 215. Etter en tur begynte "glødeplugg" å lyse og "service" vises i displayet. Hva kan det være? Quote Link to post
pipe Posted September 4, 2016 Share Posted September 4, 2016 Jeg setter mine cent på glødepluggene er modne for utskifting Quote Link to post
Bårdp Posted September 4, 2016 Share Posted September 4, 2016 Er det det en folkevognmotor som sitter i båten? I så fall må du få tak i et apparat for å lese ut feilkoder fra motoren med. Jeg kjøpte et slikt på biltema da folkevognmotoren i min Arvor 215 begynte å fuske. http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Testinstrument-og-Elektronikk/Feilkodeleser-VAG-2000030943/ Med en slik kan du finne ut hva problemet er og nullstille feilkoder. Quote Link to post
faust Posted September 5, 2016 Author Share Posted September 5, 2016 Det er en folkevognmotor. Da blir det kodeleser. Hvor sitter kontakten på motoren? Quote Link to post
Bårdp Posted September 5, 2016 Share Posted September 5, 2016 Den sitter inni komputerboksen på siden av motoren. Tror det var 6 umbrakoskruer som holt lokket. Quote Link to post
faust Posted September 5, 2016 Author Share Posted September 5, 2016 Takk, da skal jeg sjekke. Om det er glødeplugg, er det en grei ting å skifte selv, og i såfall, hvordan går man frem? Quote Link to post
Anda72 Posted October 4, 2020 Share Posted October 4, 2020 Hvordan får man bort service blinkingen i displayet? Quote Link to post
Recommended Posts