glalaksen Startet 5.September.2016 Link til dette innlegget Startet 5.September.2016 Skal legge opp ny styring i sjarken og bytte ut de gamle vannrørene som er brukt i dag. Kan jeg bruke alu, eller bør jeg gå for syrefast først som sist? Skal legge dem langs rekka og ikke i rommet/maskinrommet som nå. Hvilken dimensjon skal jeg bruke? Og hvis dere vet av en plass å kjøpe rimelige hydraulikkdeler blir jeg veldig glad Sitér dette innlegget Link to post
båt 45 Svart 6.September.2016 Link til dette innlegget Svart 6.September.2016 bruk slanger som tåler trykk fåes på tess og legg dem skjult Sitér dette innlegget Link to post
glalaksen Svart 6.September.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.September.2016 Har tenkt på det, men blir veldig bakvendt på denne båten. Har styresylinderen oppå dekk og begge styringen er seff også over dekk og med å legge det skjult må jeg gjennom dekk tre ganger. Er sånn i dag og er noe herk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.