Ommu Svart 12.September.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.September.2016 Takk for gode råd @Knude. Den du har på bildet er jo selve drømmen for en Arendalitt som meg, men tror nok en 20 er mest aktuelt ja. Er ute etter den åpne følelsen og den får jeg jo ikke helt av en 22 med hardtop selv om øverste skjerm blir fjernet. Så bare at de så ut til å ligge noe lavere i pris en 20 fot. Får bare ha is i magen så dukker nok det riktige objektet opp. Sitér dette innlegget Link to post
Søringen Svart 12.September.2016 Link til dette innlegget Svart 12.September.2016 Tror Marna fortsatt har verksted / folk i Mandal? Ikke sikkert en evt på sikt nødvendig overhaling av en slik motor koster all verden kontra prisforskjell ved å kjøpe en båt med nyere diesel. Polar 20 er en flott båt hvis det er den tradisjonelle snekketypen du er ute etter. Noen nye marineblå puter og pynt gjør underverker for en gammel dame... Sitér dette innlegget Link to post
Ommu Svart 13.September.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.September.2016 Helt klart den tradisjonelle snekketypen som jeg er ute etter, minus det å ta den helt ut og kjøpe trebåt. Av alle plastsnekkene synes jeg personlig at Polar er klart finest. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.