Jump to content

vhf kurs hos båtforerproven.com


MR Swe

Recommended Posts

Tok VHF-eksamen for 15 år siden, da kunne man kjøpe en lærebok, et såkalt kompendium. For den yngre garde: Et kompendium var en samling av en slags tynne flak av finmalt tremasse som lå oppå hverandre, og som det var mulig å trykke både tekst og bilder på. Og istedetfor å skrolle når man skulle videre, løftet man det ene flaket over på den andre, og kunne derved lese neste side. Funket ganske greit, egentlig. Mimre...... :giggle:

Redigert av HerrPedersen (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Er vel en sånn Bøk du mener? Kan være vanskelig å finne frem I og gå tilbake I og sånt har jeg skjønt.

Ja, det var kun manuelt søk, så det kunne gå ganske sakte. Men man slapp å ha med seg nødlader, hvis man ville pugge VHF-SRC på hyttetur i påsken. Det holdt med en appelsin og en kvikk-lunch - for å lade batteriet til leseren :smiley:

Link to post
Share on other sites

I går fant jeg boka "Mayday" som e-bok. Kjøpte den og lastet den ned i går på paden. Jeg kan ha den på fem dingser så det blir i alle fall en på telefonen min og en på telefonen til kona også.

 

https://www.ark.no/ark/e-boker/Tombre-Torbjorn-Mayday-pensumhefte-for-SRC-sertifikat-9788292284612

 

Vi har bestemt oss for å ta src-sertifikat nå. Nå gjenstår bare å finne litt tid til å lese den. Kanskje å skippe noen timer her inne vil være en idé........

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...