Windy37GM Svart 13.September.2016 Link til dette innlegget Svart 13.September.2016 Det er tatt tak i hengere også :-) Tønsberg kommune har gitt oss tilgang til et helt nytt område med plass til ørten hengere. Dog må du registrere deg på havnekontoret så vi vet hvem som eier hengerne. Plassen er gratis. For å illustrere kan jeg løst referere til tlf samtale etterat vi ryddet opp i 20-30 hensatte hengere: Innringer: "Hvor fa** er hengern min !!" Jeg:"Det vet jeg ikke, vi tauet masse hengere frem fra busker og kratt, bak kjettingen inkludert 10-15 stykker som var parkert inntil skiltene "Ikke sett hengere her" . Vi har ringt til alle de som vi fant reg nr på og gitt beskjed med samtaler og sms. De med uregistrerte med tlf nummer på er ringt til og mange er hentet" Innringer "Jammen, fa** da!!! Skiltet med regnr hadde jeg jo tatt av sånn at den skulle bli stående der" Jeg:" Da er jeg lei for det, da vet vi ikke hvor den er" Innringer " Jeg satte den jo for Fa** inne på den nye henger parkeringen! Hvorfor i helv*** ble den fjernet derfra?" Jeg " Da beklager jeg, hvilket merkenummer fikk du fra Havnekontoret da du registrerte den der?" Innringer:" Jeg registrerte den vel ikke noe sted for svingende..." Jeg "Men for å ha trillet den inn dit så må du jo ha sett skiltene om at vi ber om registrering som er gratis? Kjettingen du har flyttet på er jo festet i skiltet. Skiltene er på ca 1 meter ganger 1 meter" Innringer " Så fa** ikke noe skilter. Hengern er jo bare 3 år gammel" Jeg: "Da vet jeg ikke dessverer om noen har stjålet den eller hva som er skjedd. Har du ikke registret den og også fjernet skiltnummeret får vi liksom ikke gjort noe særlig. Men du? Hvilken båtplass har du i havnen, kanskje noe på piren din vet noe? Jeg kan spørre og lete litt for deg" Innringer: " Har ikke båtplass på Vallø " Da ble jeg litt perpleks :-) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Windy37GM Svart 13.September.2016 Link til dette innlegget Svart 13.September.2016 Jeg synes Vallø Båtforening og Windy37GM gjør en fantastisk jobb dersom de endelig klarer å bli kvitt disse båtene. Noen av de har stått der i over ti år hvis ikke jeg husker feil. Eldste har stått siden 1998:-) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
tuffff Svart 14.September.2016 Link til dette innlegget Svart 14.September.2016 De faller jo fra hverandre, og jeg er interessert i deler. Er Sterk i troen på Gjenbruk! Er det noe spesielt du er på jakt etter? Jeg har nokså mye forskjellige deler liggende etter diverse prosjekter. Sitér dette innlegget Link to post
Old Wood Svart 14.September.2016 Link til dette innlegget Svart 14.September.2016 Hei, Takk for tilbudet! Akkurat nå, er det så mye annet på gang, og vi har vel til våren til å restaurere denne båten, etter at de to unge gutta min venn, eieren, ansatte, og som skam-skrapte den, innvendig og utvendig. Vi må pusse opp hele greia, fra bunnen igjen! Men - som sagt, det er en gammel Spjærøysnekke, tror jeg, og den trenger veldig mye innvendig, samt kalesje-stenger, osv.. Jeg må få roen, deretter lage en liste, med bilder osv.. Kan jeg ta kontakt, så kan vi snakkes om dette litt senere på året? Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 14.September.2016 Link til dette innlegget Svart 14.September.2016 Jada, det er bare ta kontakt. Har ikke noe hast. Synes bare det er fint med ombruk fra utrangerte gamle båter. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 22.September.2016 Link til dette innlegget Svart 22.September.2016 Ny båt påvei ut: http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=82974132&ref=ads&myad=82974132 Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Mulligan Svart 22.September.2016 Link til dette innlegget Svart 22.September.2016 Hva skal du bruke seilene på båten til? Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 22.September.2016 Link til dette innlegget Svart 22.September.2016 (redigert) Alt gies bort i en pakke :-) Edit: Skjønte hva du mente, endret annonsen. Takk for hintet. Flere interessenter, så dette blir fint. Kommer en seilbåt til under gies bort om 1 uke, + 2 landstedsbåter om også en uke Redigert 22.September.2016 av Windy37GM (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.