Eddiken Startet 13.September.2016 Del på Facebook Startet 13.September.2016 Dab radioen funker ikke når jeg har led lys på, den står bare og søker og noen få ganger kommer det litt lyd, før den igjen starter å søke. Er det noe man kan gjøre med dette problemet? Enten må jeg jobbe i mørket for å høre på radio eller så må jeg jobbe med lys uten radio.. hadde ikke problemer med fm radioen, det var bare litt skurr en sjelden gang. :) Sitér dette innlegget Link to post
Riddar4 Svart 13.September.2016 Del på Facebook Svart 13.September.2016 Koselig med musikkkk til arbeidet. Kanskje du må holde deg på FM inntil videre? Det er jo ikke før neste år an Fm blir stengt og til da bør vel utbygginga av DAB være fullført?! Sitér dette innlegget Link to post
Eddiken Svart 13.September.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.September.2016 Gidder ikke skifte tilbake, men finnes det noe slags filter som kan kobles til radio eller lignende? Sitér dette innlegget Link to post
Eddiken Svart 13.September.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.September.2016 Har noe så fantastisk som dette her som jeg røska med fra biltema, men kan det brukes? :) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 13.September.2016 Del på Facebook Svart 13.September.2016 Det kan (?) funke, men jeg tviler på det. Sannsynligvis stråler LED'ene ut støy (kjent problem) som plukkes opp via antennen på radioen. Den enheten fra BT hjelper mot såkalt nettbundet støy som sprer seg via strømforsyningen. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
ivar Svart 13.September.2016 Del på Facebook Svart 13.September.2016 .. et annet alternativ er å bytte til ledlys som støyer mindre , ser ut som at det kan være stor forskjell Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Eddiken Svart 13.September.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.September.2016 Hvordan vet jeg hvor mye lysene støyer? Sitér dette innlegget Link to post
Lady B Svart 13.September.2016 Del på Facebook Svart 13.September.2016 Sånn som jeg har forstått det er det LED- lampene med elektronikk som støyer. Men det fins da LED- lamper uten elektronikk også, bare at disse er nøye på at polariteten blir riktig koblet... Eller tar jeg feil her? Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 13.September.2016 Del på Facebook Svart 13.September.2016 Er selv i fasen med å skifte fra halogen til LED. Jeg selv ser etter pærer med minst mulig elektronikk. Dvs at pærene skal kun gå på 12V og ikke støtte spenning fra 8 til 30 volt, som mange pærer gjør. Videre så skal det være pluss og minus poler på pærene. Tror med disse kravene at jeg kommer ned på en motstander eller så pr pære. Jeg er ikke elektriker men dette er så langt hva jeg har skjønt av andre her på forumet Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.