Karen Startet 14.September.2016 Link til dette innlegget Startet 14.September.2016 (redigert) Jeg har tatt over en liten seilbåt (21fots) som dessverre mistet motor og ror i første høstvind (!) - Ligger nå på en bøye like ved Nordstrand bad, og jeg er derfor på utkikk etter noen som kan hjelpe meg med å frakte den i trygg vinterhavn på Malmøya Slipp så fort som mulig. Gjerne allerede fre 16/09. Alle tips er velkomne. Håper på snarlig løsning:) Mvh Karen Redigert 14.September.2016 av Karen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Midtpinne Svart 14.September.2016 Link til dette innlegget Svart 14.September.2016 Jeg skal ha slept en seilbåt et slep som tar rundt 6-7 timer. Jeg bruker redningsselskapet. Fordelen med dem er at de kan sakene sine og slepet er forsikret. De har kraftig nok båt da vi skal slepe båten langt gjennom sund med kraftig strøm og det kan bli dårlig vær. Bakdelen er at de er dyre. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 14.September.2016 Link til dette innlegget Svart 14.September.2016 (redigert) Du ligger jo i bøye og er uten ror og motor. Om du melder deg inn i RS og binder deg for 3 år så vil jeg tro at du får slepet som et medlemsoppdrag uten kostnader. Du bør jo uansett være medlem når du ferdes på sjøen. Strengt tatt skal du bare slepes til nærmeste havn med veiforbindelse men Norsdtrand til Malmøya er jo bare et steinkast. Ring 02016 eller skøyta direkte mellom 16 og 24 på tlf. tel:91679639 så tipper jeg det ordner seg. Redigert 14.September.2016 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Karen Svart 15.September.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.September.2016 Takk for svar, Lazyjack og Midtpinne:) RS var tingen, og båten er nå i havn. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 16.September.2016 Link til dette innlegget Svart 16.September.2016 (redigert) Takk for svar, Lazyjack og Midtpinne:) RS var tingen, og båten er nå i havn.Ja jeg så de var hos deg i går ettermiddag, fint det ordnet seg :-) Redigert 16.September.2016 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.