Jump to content

Saga 315 VP D4 220 eller 260

Benji

Recommended Posts

Du vet hvor jeg "bor" :smiley: Ble produsert fram til og med 2012, men mulig det er laget et par i ettertid også. Med 6LPA-STP2 på aksling, får du mye problemfri båt.

http://huseklepp.no/index.php/riviera-925

Ta en titt på delepriser også: http://huseklepp.no/index.php/delebestilling

Jeg skal ikke si noe om Riviera eller ikke, men for en slik fra 2001/2002 må du opp i 1,1 mill. Du får nå snart Saga 315 2005/2006 for 850-900'. Da får du nyere båt til mindre penger......og Saga 315 er en flott båt, om du ikke trakter etter loft på båten.

mvh Bergen Dørk

Jeg skal ikke si noe om Riviera eller ikke, men for en slik fra 2001/2002 må du opp i 1,1 mill. Du får nå snart Saga 315 2005/2006 for 850-900'. Da får du nyere båt til mindre penger......og Saga 315 er en flott båt, om du ikke trakter etter loft på båten.

Det er det poenget jeg også ser på, jeg - rettelse, vi - får nyere båt for pengene våres.

Begge er helt klart bra, og mange andre også, men kommer til å se etter anerkjente merker.

Loft, nei egentlig ikke spess interessert i det.

LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl

Saga 315 er en flott båt. Klassisk design. God kvalitet. Ofte med god utstyrspakke. Med VP 260, som anbefales, har den aldeles nok krefter. Ja, en test for noen år siden viste vel tendenser til at den begynte å "ri på kjølen" når den nærmet seg 22-23 knop.

Worry II har en flott båt. Og er en ekte og flott entusiast. Saga 315 er imidlertid et godt og trygt valg; også med tanke på salg - hvis det skulle bli aktuelt.

Så lev ut drømmen, Benji!

mvh Bergen Dørk

Hardtop-utgaven av Rivieraen har jo gigantisk motorisert takluke. Det er vel den det er mest nærliggende å sammenlikne med. Ikke et vondt ord om Saga 315 fra meg, så på den selv, men jeg var ikke i tvil når jeg kunne velge en av disse. Jeg hadde ikke fly som kriterie, men angrer ikke. Nå hadde jeg hardtop-båt før, aldri mer.. å nyte etappen Moss - Stavern i sol og fint vær, blir ikke den samme turen under der eller stående for å få sol i luggen :-)

Redigert av Worry II (see edit history)

Men du vet Worry. Når du tar skuta på land, så har jeg 5 mnd som jeg kan bruke den, mens du sitter å ser på web kamera på Fuglevik at jeg er å tanker.

NB jobber sammen med ei som har har 925 og de fullroser den. Men pr i dag er nok 315 på topp for oss.

Da får du sette 925HT (uten fly) som nummer 2, så det vi enige :-) Vi følger med videre, både på dere og LarsH :-) (tror han er på gli:-)) Redigert av Worry II (see edit history)

Hardtop-utgaven av Rivieraen har jo gigantisk motorisert takluke. Det er vel den det er mest nærliggende å sammenlikne med. Ikke et vondt ord om Saga 315 fra meg, så på den selv, men jeg var ikke i tvil når jeg kunne velge en av disse. Jeg hadde ikke fly som kriterie, men angrer ikke. Nå hadde jeg hardtop-båt før, aldri mer.. å nyte etappen Moss - Stavern i sol og fint vær, blir ikke den samme turen under der eller stående for å få sol i luggen :-)

Enig. For oss uten flybridgde-ønsker er HT-en flott. Har sett på den. Fortsatt er det dette med pris da....men lukket båt er vi 100 % enig om. :-)

Redigert av Bergen dørk (see edit history)

mvh Bergen Dørk

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...