Jump to content

Stemningsrapport fra Vrengen


Marna

Recommended Posts

Nyyydelig! Dette er noe annet enn den sørgelig lave vannstanden vi har i Mjøsa. Hmm - bytte bosted når 37'n er klar?

<{POST_SNAPBACK}>

Velkommen, velkommen. Jeg skal ha kaffen klar :-)

 

La merke til deg da jeg passerte på min tohjulete ganger,da var du rett øst for fabrikken. Håper du stod i givakt da med ansiktet sydvendt,i passende alvorlige folder, da du passerte Slagskipet da du gikk hjem :yesnod:

<{POST_SNAPBACK}>

Beklager, glemte det rent :-)

Hvor, nøyaktig, er Slagskibet forankret?

 

mvh

 

M.

Marna

Link to post
Share on other sites

Ja, det var noe rart med været igår. Ikke regnet det, og det blåste heller ikke! Og så var det så rart sterkt lys. :cool: Plutselig var det andre og nye lyder ute! Helt merkelig, egentlig. Når vi sitter på terrassen hjemme på stille kvelder, pleier vi å høre måkene skrike og bølgene som slår mot stranden nedenfor oss, disse lydene var plutselig der igjen! Måkene var ikke så aktive igår, men til gjengjeld var tjelden helt "huggeer'n". Uvant å høre den hjemmefra. Men utrolig deilig allikevel. Sånne kvelder må bare nytes! :yesnod:

Og nå ser det bra ut for helgen også.......... :sailing:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...