Marna Startet 15.Juni.2005 Del på Facebook Startet 15.Juni.2005 Var ute en liten tur i den nydelige kveldssol. Her er en liten stemningsrapport. Bildene taler vel for seg? mvh M. Sitér dette innlegget Marna Link to post
ter-av Svart 15.Juni.2005 Del på Facebook Svart 15.Juni.2005 Nydelig! Og snart er det helg med gode værutsikter! ter-av Sitér dette innlegget Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
Batdilla Svart 15.Juni.2005 Del på Facebook Svart 15.Juni.2005 Nyyydelig! Dette er noe annet enn den sørgelig lave vannstanden vi har i Mjøsa. Hmm - bytte bosted når 37'n er klar? Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 15.Juni.2005 Del på Facebook Svart 15.Juni.2005 La merke til deg da jeg passerte på min tohjulete ganger,da var du rett øst for fabrikken. Håper du stod i givakt da med ansiktet sydvendt,i passende alvorlige folder, da du passerte Slagskipet da du gikk hjem Sitér dette innlegget Link to post
Ludde30 Svart 15.Juni.2005 Del på Facebook Svart 15.Juni.2005 (redigert) Kjenner at jeg skulle ønske det var meg Trøsten får være at jeg skal ut fra imorgen til fredag. Godt å få til det all den tid jeg må være landkrabbe i helgen. Redigert 15.Juni.2005 av Fram25 (see edit history) Sitér dette innlegget If you think you kan walk on water then you will sink very quickly Link to post
Skipper Worse Svart 15.Juni.2005 Del på Facebook Svart 15.Juni.2005 Hmm - bytte bosted når 37'n er klar? <{POST_SNAPBACK}> Du kan bo I 37'en når den er klar!! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Marna Svart 15.Juni.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juni.2005 Nyyydelig! Dette er noe annet enn den sørgelig lave vannstanden vi har i Mjøsa. Hmm - bytte bosted når 37'n er klar? <{POST_SNAPBACK}> Velkommen, velkommen. Jeg skal ha kaffen klar :-) La merke til deg da jeg passerte på min tohjulete ganger,da var du rett øst for fabrikken. Håper du stod i givakt da med ansiktet sydvendt,i passende alvorlige folder, da du passerte Slagskipet da du gikk hjem <{POST_SNAPBACK}> Beklager, glemte det rent :-) Hvor, nøyaktig, er Slagskibet forankret? mvh M. Sitér dette innlegget Marna Link to post
Slagskibet Svart 16.Juni.2005 Del på Facebook Svart 16.Juni.2005 Å fysj a meg , nå sprenger tårene på Marna Ligger på østsida av brygga til Tjøme Båtsenter,nesten helt innerst. Skal du til Horten ? Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 16.Juni.2005 Del på Facebook Svart 16.Juni.2005 Ja, det var noe rart med været igår. Ikke regnet det, og det blåste heller ikke! Og så var det så rart sterkt lys. Plutselig var det andre og nye lyder ute! Helt merkelig, egentlig. Når vi sitter på terrassen hjemme på stille kvelder, pleier vi å høre måkene skrike og bølgene som slår mot stranden nedenfor oss, disse lydene var plutselig der igjen! Måkene var ikke så aktive igår, men til gjengjeld var tjelden helt "huggeer'n". Uvant å høre den hjemmefra. Men utrolig deilig allikevel. Sånne kvelder må bare nytes! Og nå ser det bra ut for helgen også.......... Sitér dette innlegget Link to post
Marna Svart 17.Juni.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Juni.2005 Skal du til Horten ? <{POST_SNAPBACK}> Dessverre, det får jeg ikke til. Hyggelig treff ønskes til de som deltar mvh M. Sitér dette innlegget Marna Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.