Jump to content

Nettbaat.no, erfaringer?

Bajaz

Recommended Posts

Firmaet kjenner jeg ikke, men hva du enn gjør, så ikke kjøp kjetting til vinsjen din. Så mye vekt, og en dreggkasse i tillegg, liker Sandviken og plattformen dens svært dårlig.

Lotus

• 5 years later...

Har vel egentlig gode erfaringer med Nettbaat..

Har klart å køre sundt propellen min to ganger, go har kjøpt ny derfra.

Dog så fikk jeg feil propell siste gangen, og da har responsen vært litt treg, me dette skyldes Dårlig ordrestatistikk..

Men de ha ordnet opp og alt er i orden.

Prisene er meget gode spør du meg.

Og nå når sesongen er godt igang så er det vel heller travelt for et slikt (lite?) firma

Jeg kjøpte ekkolodd hos dem ifjor. Det ble en feil på loddet og jeg sendte det inn. Det tok lang tid uten at jeg hørte noe, etter et par purrinnger fikk jeg en oppriktig beklagelse, nytt lodd og en liten sak som "kompensasjon". Synes de ordnet greit opp når de først hade "surret" det til.

Kjøpte nettopp en Ilas Inside 500w vinsj derfra. Utmerket service. Fikk også hentet utstyret direkte hos Ilas Marine i Oslo.

Betalte forresten kun 16.500,- for vinsjen, 50 blytau, ankerrulle m/ vipp (grunnet retning på tauet inn i båten, denne er dyrere enn vanlig rulle),

el.pakke (motorvern, relè og ledningsnett. Tilførselskabler er ikke med) fjernkontroll, 10kg bruce-kopi.

Anbefales!

Handlet endel der jeg også , prøver altid å handle der det er best pris til envær tid . Nettbåt har stadig tilbud og bra priser ,går som regel kjapt å få varen i posten . Som trådstarter nevner , så skal han ha ny vinsj . Et tips er å leite godt på nettet før du bestemmer deg , mye å spare på en halvtime med surfing på nettet før handel . Og kjetting bak på Sandviken er ikke best det heller som Lotus sier , hadde Engbo med blytau på Sandvik 28'n jeg hadde . Det funka helt greit , med 16 kg Engbo anker .

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

• 2 years later...
  • 6 months later...

Har handlet der noen ganger og har bare positive erfaringer! Megaservice og ingen problemer med retur av produkter jeg har kjøpt som viste seg å være feil for meg og mitt litt sære behov. Trestjerners anbefaling - minst!

Trond

• 2 years later...