Jump to content

Nettbaat.no, erfaringer?

Bajaz

Recommended Posts

• 5 år senere...

Har vel egentlig gode erfaringer med Nettbaat..

Har klart å køre sundt propellen min to ganger, go har kjøpt ny derfra.

Dog så fikk jeg feil propell siste gangen, og da har responsen vært litt treg, me dette skyldes Dårlig ordrestatistikk..

Men de ha ordnet opp og alt er i orden.

Prisene er meget gode spør du meg.

Og nå når sesongen er godt igang så er det vel heller travelt for et slikt (lite?) firma

Kjøpte nettopp en Ilas Inside 500w vinsj derfra. Utmerket service. Fikk også hentet utstyret direkte hos Ilas Marine i Oslo.

Betalte forresten kun 16.500,- for vinsjen, 50 blytau, ankerrulle m/ vipp (grunnet retning på tauet inn i båten, denne er dyrere enn vanlig rulle),

el.pakke (motorvern, relè og ledningsnett. Tilførselskabler er ikke med) fjernkontroll, 10kg bruce-kopi.

Anbefales!

Handlet endel der jeg også , prøver altid å handle der det er best pris til envær tid . Nettbåt har stadig tilbud og bra priser ,går som regel kjapt å få varen i posten . Som trådstarter nevner , så skal han ha ny vinsj . Et tips er å leite godt på nettet før du bestemmer deg , mye å spare på en halvtime med surfing på nettet før handel . Og kjetting bak på Sandviken er ikke best det heller som Lotus sier , hadde Engbo med blytau på Sandvik 28'n jeg hadde . Det funka helt greit , med 16 kg Engbo anker .

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

• 2 år senere...
  • 6 måneder senere...
  • 2 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...