Bajaz Startet 7.Mai.2003 Del på Facebook Startet 7.Mai.2003 Hei ! Er det noen her som har erfaring med firmaet http://nettbaat.no De har ihvertfall hyggelige priser på IL vinsjer, så jeg tenkte jeg skulle bestille derfra. Men det er alltid godt å høre andres erfaringer. Sitér dette innlegget Mvh. Bajaz Bella 621 Mercury Optimax 150 Link to post
Laguna Svart 8.Mai.2003 Del på Facebook Svart 8.Mai.2003 Jeg har handlet med nettbåt et par ganger, og levering/respons osv. er helt upåklagelig. Har ingen betenkligheter med å anbefale kjøp herfra. Sitér dette innlegget Link to post
Lotus Svart 8.Mai.2003 Del på Facebook Svart 8.Mai.2003 Firmaet kjenner jeg ikke, men hva du enn gjør, så ikke kjøp kjetting til vinsjen din. Så mye vekt, og en dreggkasse i tillegg, liker Sandviken og plattformen dens svært dårlig. Lotus Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 29.Mai.2008 Del på Facebook Svart 29.Mai.2008 Er det noen som vet om Nettbaat er oprative for tiden? En kamerat har forhåndsbetalt noe utstyr, han har ikke fått varene og får ingen respons på email eller telefonhenvendelser. Sitér dette innlegget Link to post
Espen Svart 29.Mai.2008 Del på Facebook Svart 29.Mai.2008 Har vel egentlig gode erfaringer med Nettbaat.. Har klart å køre sundt propellen min to ganger, go har kjøpt ny derfra. Dog så fikk jeg feil propell siste gangen, og da har responsen vært litt treg, me dette skyldes Dårlig ordrestatistikk.. Men de ha ordnet opp og alt er i orden. Prisene er meget gode spør du meg. Og nå når sesongen er godt igang så er det vel heller travelt for et slikt (lite?) firma Sitér dette innlegget Link to post
knutza Svart 29.Mai.2008 Del på Facebook Svart 29.Mai.2008 Jeg kjøpte ekkolodd hos dem ifjor. Det ble en feil på loddet og jeg sendte det inn. Det tok lang tid uten at jeg hørte noe, etter et par purrinnger fikk jeg en oppriktig beklagelse, nytt lodd og en liten sak som "kompensasjon". Synes de ordnet greit opp når de først hade "surret" det til. Sitér dette innlegget Link to post
Sequoia Svart 29.Mai.2008 Del på Facebook Svart 29.Mai.2008 Kjøpte nettopp en Ilas Inside 500w vinsj derfra. Utmerket service. Fikk også hentet utstyret direkte hos Ilas Marine i Oslo. Betalte forresten kun 16.500,- for vinsjen, 50 blytau, ankerrulle m/ vipp (grunnet retning på tauet inn i båten, denne er dyrere enn vanlig rulle), el.pakke (motorvern, relè og ledningsnett. Tilførselskabler er ikke med) fjernkontroll, 10kg bruce-kopi. Anbefales! Sitér dette innlegget Link to post
Selco18 Svart 29.Mai.2008 Del på Facebook Svart 29.Mai.2008 Har ikke hørt noe om at de ikke er operative. Jeg kjøpte styring derfra og leverte raskt og fikk riktig styring! Kunne spesialsy en pakke til meg om styresylinderen ikke passet! Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 30.Mai.2008 Del på Facebook Svart 30.Mai.2008 Kjøpt et par kjøleskap derfra. Funkerfint, grei kar. Joda310 Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Tine IV Svart 30.Mai.2008 Del på Facebook Svart 30.Mai.2008 Handlet endel der jeg også , prøver altid å handle der det er best pris til envær tid . Nettbåt har stadig tilbud og bra priser ,går som regel kjapt å få varen i posten . Som trådstarter nevner , så skal han ha ny vinsj . Et tips er å leite godt på nettet før du bestemmer deg , mye å spare på en halvtime med surfing på nettet før handel . Og kjetting bak på Sandviken er ikke best det heller som Lotus sier , hadde Engbo med blytau på Sandvik 28'n jeg hadde . Det funka helt greit , med 16 kg Engbo anker . Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Arild81 Svart 25.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 25.Oktober.2010 Har bare handlet der en gang, men veldig bra service og gode priser. Hentet varene selv. Kommer til å handler der flere ganger Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 25.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 25.Oktober.2010 Vi kjøpte fjernkontroll til vinsjen der, den gikk i stykker, de trengte ikke få den gamle en gang, de sendte oss en ny og bedre modell helt gratis. Sitér dette innlegget Link to post
POL Svart 25.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 25.Oktober.2010 Har handlet der flere ganger. Kan anbefales på det varmeste. Sitér dette innlegget Link to post
Dust Svart 25.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 25.Oktober.2010 Har handlet bærbar VHF og stereoanlegg, fungerte helt greit Sitér dette innlegget Link to post
carmencita Svart 26.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 26.Oktober.2010 Har bare gode erfaringer med han Mvh, Carmencita Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 20.Mai.2011 Del på Facebook Svart 20.Mai.2011 Jepp, bare gode erfaringer, kommer til å handle mer der i fra :) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
pipp Svart 20.Mai.2011 Del på Facebook Svart 20.Mai.2011 Hyggelig kar God service Sitér dette innlegget Link to post
Trondwi Svart 20.Mai.2011 Del på Facebook Svart 20.Mai.2011 Har handlet der noen ganger og har bare positive erfaringer! Megaservice og ingen problemer med retur av produkter jeg har kjøpt som viste seg å være feil for meg og mitt litt sære behov. Trestjerners anbefaling - minst! Trond Sitér dette innlegget Link to post
Lazy Svart 21.Mai.2011 Del på Facebook Svart 21.Mai.2011 Har handlet på nettbåt ett par ganger. Bra service og tilbakemeldinger) Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 21.Mai.2011 Del på Facebook Svart 21.Mai.2011 blir ikkje å handle der meir for meg iallefall.. Sitér dette innlegget Link to post
finnmarken Svart 21.Mai.2011 Del på Facebook Svart 21.Mai.2011 Kjøpte nylig en 40 liters varmtvannstank der. Jeg hentet den selv. God service og hyggelig pris. Kan godt handle der igjen. Sitér dette innlegget Link to post
sun fun Svart 21.Mai.2011 Del på Facebook Svart 21.Mai.2011 Handlet der mange ganger hennter alltid ,kjemmpe hyggelig kar god service og rimelig Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 29.April.2014 Del på Facebook Svart 29.April.2014 Har handlet mange ganger der. Naboen også. Bare gode erfaringer. Svarer kjapt på epost og mobil, og sender varene som avtalt. Fikk til og med et par sjokolader i forrige pakke Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Øya Svart 29.April.2014 Del på Facebook Svart 29.April.2014 Kjøpte ett kompass der for noen uker siden. Rask service og levering som avtalt. Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
POL Svart 29.April.2014 Del på Facebook Svart 29.April.2014 Har handlet der flere ganger Har et stort vareutvalg. Kan absolutt anbefales. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.