Tore B Svart 7.Mai.2014 Del på Facebook Svart 7.Mai.2014 (redigert) Feilpost. Redigert 7.Mai.2014 av Stålmarken (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Arild81 Svart 8.Mai.2014 Del på Facebook Svart 8.Mai.2014 Helt topp Service :) Sitér dette innlegget Link to post
Comforthe Svart 13.Mai.2015 Del på Facebook Svart 13.Mai.2015 Jeg handlet en vannpumpe derfra i går. Ordrebekreftelse og forsendingsbekreftelse kom øyeblikkelig. Hentet pakken på postkontoret i stad. Veldig fornøyd med gode priser og rask behandlingstid. /Comforthe Sitér dette innlegget Færdes mye rundt Nøtterøy og Tjøme Link to post
M/S AIOLOS Svart 13.Mai.2015 Del på Facebook Svart 13.Mai.2015 Veldig fornøyd med service der, deres problem er underleverandører som bruker utrolig lang tid på å få avgårde for eksempel ankervinsj. For meg ble ventetiden ca to uker, noe som sagt Nettbåt ikke kan klandres for Sitér dette innlegget Link to post
slogmåken Svart 14.Mai.2015 Del på Facebook Svart 14.Mai.2015 Har handlet der noen ganger, helt topp, rask levering og god service. Sitér dette innlegget Link to post
Ulven71 Svart 18.Mai.2015 Del på Facebook Svart 18.Mai.2015 Handlet hos nettbaat flere ganger, meget bra service,kjappe svar og kjapp levering Sitér dette innlegget Link to post
.Torstein. Svart 18.Mai.2015 Del på Facebook Svart 18.Mai.2015 (redigert) Jeg bestilte diverse utstyr fra nettbaat.no i dag, ble pakket å sendt med posten samme dag hvertfal.! ? Redigert 18.Mai.2015 av .Torstein. (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
jhes Svart 27.Mai.2016 Del på Facebook Svart 27.Mai.2016 Bestilte fra dem på kvelden for to dager siden, men bommet under betaling, slik at jeg fikk faktura som måtte betales før varen ble sendt. Betalte med en gang, og i dag fikk jeg varen. Kunne ikke vært mer fornøyd, og kommer nok ikke til å bruke noen andre fremover. Anbefales på det sterkeste. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.