Jump to content

Noen jenter/damer her?


Beneteau

Recommended Posts

jeg skal til Horten til helgen, og jeg er dame!håper det kommer flere koselige damer.,ikke noe morro å sitte å høre på gutta diskutere turtall hele helgen...nei vi må lakke negler og tær, for det skal bli fint vær så da må vi heise opp buksebena og få litt sol på "gipsen". vi sees senere. :seeya:

Link to post
Share on other sites

Tror nok at mange har det som oss her i heimen. Jeg (mannen) bruker nok mest tid her, samt står for innleggene etc. Kona derimot, er innom forumet her så å si daglig for å titte på alt det rare vi skriver (samt følge med på handlinga mi etc :lol: )

 

Når det er sagt, har vi faktisk pratet om hun skal ha eget nick og bidra med sitt hun også, og jeg håper at andre også gjør det. Det er bare morro.

Link to post
Share on other sites

Og jeg tolker da det dithen at du har kjempesuksess med det, når man ser nick`navnet ditt som overhode ikke harmonerer med den ikke så veldig bittelille båten i avataren  :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

Man gir og tar. En og annen gave her og litt oppmuntring der - og en liten båtbrosjyre på nattbordet (uten prisliste :wink: ) Også er det viktig å ha en langsiktig plan. :yesnod:

I går satt hun i 1 time og studerte brosjyrer Det er jo nesten slik at man mister kontrollen over noe av det viktigste i livet. :wink:

 

Synes jo det ser ut til at du har en suksesoppskrift i heimen du også :yesnod: Bitteliten navnet var det forøvrig kona som kom på.

Redigert av Bitteliten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

I min villeste fantasi, ville jeg IKKE synes synd på deg når det går den veien  :cheers:

<{POST_SNAPBACK}>

Morro er det. Problemet akkurat nå er at jeg ikke er helt enig med henne i hva som er bra og dårlig - men det går seg vel til over tid.

 

Men jeg vet om en kar som også er aktiv her på forumet som i dag kjøpte sin 4. båt på mindre enn 12 måneder. Han har kjøpt og solgt - og kona er like happy. Det er lederegenskaper det!

 

Og apropos det å gi og ta: Det blir ikke Baatplassen treff i Horten på meg - jeg skal på FAMILIETUR. Så det er noe man ofrer på veien

Redigert av Bitteliten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

:yesnod:

Egentlig synes jeg ikke vi skal mase så mye om å få med damer ombord.

Jeg har seilbåt og seiler regatta. Som oftest er vi 50/50 med menn og damer ombord. Ingen andre båter har så stor kvinneandel her i byen. Og de gjør god nytte for seg ombord.

Dette har gått helt naturlig uten noen form for mas, press eller likestillingspreik.

Jeg blir kvalm av å høre om kvotering etc.

Link to post
Share on other sites

Fordi det er tullete ordninger som går på bekostning av virkelige egenskaper og kompetanse.

Dette går begge veier, kvotering gjelder menn også, de blir kanskje ansatt uten å ha den riktige bakgrunnen. Min mening er at kvotering er svært misbrukt i Norge..

eg tror at "den gode verda" skapes når når menn og kvinner gjør ting *sammen*.

kjønnskvotering (moderat eller radikal) er et godt og nødvendig verktøy

for å rydde opp i forstokka kjønnsmønstre slik at "kvinner og menn side ved

side" kan bli virkelighet.

 

barx

 

(endring: skivefeil)

Redigert av barx (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...