Jump to content

Solgt yamarin med 50hk yamaha, begge 1991, kjøper klager på motor

sabbmotor

Recommended Posts

Køper så på båten 2ganger,motoren gikk som en klokke på tomgang og fult turtall dagen han hentet/kjøpte den.Jeg innformerte kjøper at han måtte rense tank og montere bensinfilter/vannutskiller(vannutskiller/filter fikk han med) kjøper tar så kontakt i ettertid at han ikke får turtall på motoren,noe med øverste forgasser.jeg spør om de renset tank osv før bruk,det hadde de ikke gjort.

Hvor lang tid gikk det etter kjøper overtok før han fikk problemer da? Samme dag, etter en uke, en måned eller....?

Etter beskrivelsen høres det ut som om kjøper har begravet en ugle i bensin(m)osen.

Ie: kjøper har køddet det til.

Var pakken feilfri ved levering og selger ikke bevislig har holdt tilbake opplysninger eller kunnskap om potensielle problemer kan jeg ikke begripe at selger har noe ansvar etter levering

Som T-Rex sier er pakken mer enn 25 år gammel og en må regne med at dette ikke er som nytt.

Om selgers info postet her tåler vann vill jeg ikke i hans sted tatt båten tilbake overhode. En aner jo ikke hva dn nye eieren eller hans meNKaniKKere kan ha kludret med i mellomtiden.

Siden en finner "noe" i det ene innsuget mener jeg. Dvs, var det ikke deg var det "de".

Dette er vel n 2T så det kan vel ha satt seg noe i Reed ventilen i samme omgang.

Bayliner RuleZ .. det er bare (nesten) ingen som tør å si det..... :yesnod:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...