Hosse Startet 19.September.2016 Del på Facebook Startet 19.September.2016 Klarte selvsagt å miste tanklokket til bensinen på båten i helgen.. Den tråden som holder den fast var av også, så det er borte for godt. Noen som vet hvor jeg får kjøpt dette? Båten er fra 1992. Crome tanklogg, men en liten hendel som man kan dra opp for å klare å åpne lokket. Har ikke funnet noen bilder på Google som ligner heller.. På forhånd takk! Sitér dette innlegget Link to post
ROV77 Svart 19.September.2016 Del på Facebook Svart 19.September.2016 Kan det være noe slik som denne:https://www.maritim.no/dekksforskr-fuel-38-mm-forkr- Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 19.September.2016 Del på Facebook Svart 19.September.2016 Om det ikke menes en hendel som vippes opp for å skru av lokket: http://www.watski.no/Dekksgjennomfoering-11elQ Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Hosse Svart 19.September.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.September.2016 @ROV77: Sorry, men får ikke opp lenken din.. Wallas Service: Se der ja, den minner veldig mye om den jeg har. Ikke lik, men samme prinsipp. Får måle i morgen og se om det lokket passer. Må jeg bytte ytre og indre delen, eller holder det med lokket? Er den ytre delen skrudd ned i et rør i båten tro? Sitér dette innlegget Link to post
ROV77 Svart 19.September.2016 Del på Facebook Svart 19.September.2016 https://www.maritim.no/content/mma/products/00/48/4836/gwi1000x1000/3030-40.jpg Prøver igjen☺️ Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 19.September.2016 Del på Facebook Svart 19.September.2016 Prøv hos Agder Boats,dei kan sikkert hjelpe.Er det samme lokket på vatnet så kan du ta bilde av det å legge det ut,så går det ann å finne riktig type Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 19.September.2016 Del på Facebook Svart 19.September.2016 Må jeg bytte ytre og indre delen, eller holder det med lokket? Er den ytre delen skrudd ned i et rør i båten tro? Har du mistet lokket, er det vanligvis nok å få tak i et nytt lokk. Kan skaffes til de fleste dekksforskruvninger skulle jeg tro. Ser at Watski kan levere til "sine" påfyllinger men at de er tomme for øyeblikket. Skal ikke se bort fra at ei eller anna båtsjappe har lighende på lur, du må bare spørre litt rundt. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Hosse Svart 20.September.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.September.2016 https://www.maritim.no/content/mma/products/00/48/4836/gwi1000x1000/3030-40.jpg Prøver igjen☺️ Der kom den opp ja! Nei, den der ser smalere ut er jeg redd.. Sitér dette innlegget Link to post
Hosse Svart 20.September.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.September.2016 Jeg mailet Scand, så får vi se hva de sier. Jeg aner heller ikke hvor lang hele røret skal være hvis jeg må bytte hele.. Sitér dette innlegget Link to post
Hosse Svart 20.September.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.September.2016 Tatt litt bilder idag. Diameteren er 80 mm på hele grejja. Innvendig hull er 45 mm. Hele rappen er ca 100 mm. Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 20.September.2016 Del på Facebook Svart 20.September.2016 Yepp, dette er den samme som jeg linket til litt lenger oppe. Du trenger bare nytt lokk, og det får du kanskje hos Bærum Maritime senter på Høvik? Om de har bare hele komplette gjennomføringer på lager, så kanskje de er nok serviceminded til å selge deg bare lokket med kjetting? De får jo tak i nytt lokk uansett når Watski får tilbake på lager første uka i oktober. Du kan også søke etter andre Watski-forhandlere på nettsidene Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.