Jump to content

Hvor får jeg kjøpt tanklokk til en Scand 7600 Dynamic?

Hosse

Recommended Posts

Klarte selvsagt å miste tanklokket til bensinen på båten i helgen.. Den tråden som holder den fast var av også, så det er borte for godt. 

Noen som vet hvor jeg får kjøpt dette? Båten er fra 1992. Crome tanklogg, men en liten hendel som man kan dra opp for å klare å åpne lokket. 

Har ikke funnet noen bilder på Google som ligner heller..

På forhånd takk!

Må jeg bytte ytre og indre delen, eller holder det med lokket? Er den ytre delen skrudd ned i et rør i båten tro?

Har du mistet lokket, er det vanligvis nok å få tak i et nytt lokk. Kan skaffes til de fleste dekksforskruvninger skulle jeg tro.

Ser at Watski kan levere til "sine" påfyllinger men at de er tomme for øyeblikket. Skal ikke se bort fra at ei eller anna båtsjappe har lighende på lur, du må bare spørre litt rundt. 

Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209

"Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen"

Yepp, dette er den samme som jeg linket til litt lenger oppe.

Du trenger bare nytt lokk, og det får du kanskje hos Bærum Maritime senter på Høvik? Om de har bare hele komplette gjennomføringer på lager, så kanskje de er nok serviceminded til å selge deg bare lokket med kjetting? De får jo tak i nytt lokk uansett når Watski får tilbake på lager første uka i oktober.

Du kan også søke etter andre Watski-forhandlere på nettsidene

Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209

"Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen"

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...