tr-ped Posted June 15, 2005 Share Posted June 15, 2005 Hei alle sammen Er det noen som vet om verksteder/forhandlere som selger brukte overhalte motorer. Er på utkikk etter en vp 40 motor helst med turbo og intercooler. Har funnet noen på finn.no, men jeg føler meg ikke helt trygg på å handle av ukjente privatpersoner som har skrudd selv. Er det noen som har erfaringer med dette? Hilsen Trond Quote Link to post
At-le Posted June 16, 2005 Share Posted June 16, 2005 (edited) Hei. Prøve inbytesbanken.com Mvh At-le www.inbytesbanken.com lykke til Edited June 16, 2005 by at-le (see edit history) Quote Link to post
Slagskibet Posted June 16, 2005 Share Posted June 16, 2005 Hei. Prøve inbytesbanken.com Mvh At-le <{POST_SNAPBACK}> Og hør med VP pusherene. De har brukt motor lister. Quote Link to post
Onsing Posted June 16, 2005 Share Posted June 16, 2005 Ragnar Ringstad A/S i Fredrikstad selger brukte motorer. Han er også VP-forhandler Quote Link to post
kes Posted June 16, 2005 Share Posted June 16, 2005 Prøv på Drevia.se. Selv med hk avgift og moms kan du få billigere VP motorer i Sverige. Quote Link to post
Goddis77 Posted June 16, 2005 Share Posted June 16, 2005 Hva koster det ca for en 180-200 HK da? Diesel selvfølgelig Quote Link to post
NovaMan Posted June 16, 2005 Share Posted June 16, 2005 Jeg ga 50' for en VP AQAD40B m/280 drev i vinter på Inbytesbanken.se. 3 mnd garanti fra sjøsetting, og alt har fungert optimalt så langt ! Quote Link to post
Goddis77 Posted June 16, 2005 Share Posted June 16, 2005 Jeg ga 50' for en VP AQAD40B m/280 drev i vinter på Inbytesbanken.se. 3 mnd garanti fra sjøsetting, og alt har fungert optimalt så langt ! <{POST_SNAPBACK}> Hvor mange hester har en slik motor da? Og hvor gammel var den? Quote Link to post
tr-ped Posted June 16, 2005 Author Share Posted June 16, 2005 Er det noen som har handlet motor av privat personer? Hva er viktig å sjekke, måle? Spesiellt innhold i kontrakter det er viktig å få med. Det er kanskje ikke så mye verdt med 3 mnd garanti fra sjøsetting hvis handlen skjer på høsten. Det kan jo falle seg slik at det vil tillsvare noen få timer gange. Quote Link to post
tr-ped Posted June 16, 2005 Author Share Posted June 16, 2005 motoren som blir nevnt her har vel 168 hk, tror de sluttet å produsere denne i 86 Quote Link to post
eysteind Posted June 17, 2005 Share Posted June 17, 2005 Er det noen som har handlet motor av privat personer? Hva er viktig å sjekke, måle? Spesiellt innhold i kontrakter det er viktig å få med. Det er kanskje ikke så mye verdt med 3 mnd garanti fra sjøsetting hvis handlen skjer på høsten. Det kan jo falle seg slik at det vil tillsvare noen få timer gange. <{POST_SNAPBACK}> Selv handlet eg brukt motor med 3 mnd garanti i fjor sommer. Har enda ikke montert motoren og avtalen var at garantien gjelder 3 mnd fra sjøsetting i juli. Dette var iallfall ikke noe problem. Kjøpte motoren (AD41p) gjennom en verksted i Porsgrunn. Quote Link to post
Fairytale Posted June 17, 2005 Share Posted June 17, 2005 http://begmarknad.batnet.se/sok/allt.php?kid=5&tid=6 Quote Link to post
Blue_Dragon Posted June 17, 2005 Share Posted June 17, 2005 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAP...bayphotohosting Hvis du tør... Quote Link to post
Recommended Posts