Jump to content

Antares 6.80, ødelagt lås i dekksluke, hvordan få den opp

gt19

Recommended Posts

Låsen i deksluken på min Antares 6.80 kilte seg fast, og ved forsøk på å åpne den med makt, brøt jeg i stykker håndtaket. Noen som har tips til hvordan jeg skal klare å bryte meg inn i dekksrommet uten å ødelegge for mye? Og er det noen med Antares 6.80 som kan ta bilde av låsen fra innsiden, så jeg har noe å gå utifra?

bilde

Jeanneau Merry Fisher 855, 2x Evinrude 150 E tec - Beneteau Antares 6.80, Suzuki DF115 - Askeladden 475 Freestyle, Mercury 50 EFI

Nei, spisstang hadde nok ikke hjulpet. Saken var at låsen hadde kilt seg på en eller annen måte. Pga det at håndtaket ble revet av ved bruk av rå makt. Det jeg gjorde til slutt, var å slå pinnen som håndtaket er festet på, ned gjennom låsen. Den satt godt, men etter noen gloser og rå makt, gikk det. Så nå er luken åpnet, men må finne ny splint til håndtaket for å se om låsen fortsatt funker.

Jeanneau Merry Fisher 855, 2x Evinrude 150 E tec - Beneteau Antares 6.80, Suzuki DF115 - Askeladden 475 Freestyle, Mercury 50 EFI

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...