Seasu Posted September 22, 2016 Share Posted September 22, 2016 Båt på land i dag. Skal tilte drev ned for ferskvannkjøring og da går drevet helt ned automatisk uten at jeg holder knappen inne. Motoren på drevet fortsetter å gå og jeg skrur av tenningen, men drevpumpa går fortsatt. Må drepe den med hovedstrømmsbryter. Tiltindikator så ut til å fungere ok. Spørsmål : Skulle ikke drevpumpa stanse når jeg skrur av tenningen ? Feilsøkingstips, bryter, rele eller tenning ? Quote Link to post
bellen Posted September 22, 2016 Share Posted September 22, 2016 Høres ut som at det er releet som henger. Quote Link to post
Windy37GM Posted September 22, 2016 Share Posted September 22, 2016 Kjent greie, det er releene som henger. Bytt begge når du er i farta :-) Quote Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Seasu Posted September 22, 2016 Author Share Posted September 22, 2016 Takker for svar. Er dette standard reler eller volvo penta spesial til superpris. Quote Link to post
Windy37GM Posted September 23, 2016 Share Posted September 23, 2016 Det er standard releer, og Biltema sine passer med pinnene. Men Biltema sine er merket 30A, VP sine er merket 40A, så BT sine er for "små" :-( Quote Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts