Seasu Startet 22.September.2016 Link til dette innlegget Startet 22.September.2016 Båt på land i dag. Skal tilte drev ned for ferskvannkjøring og da går drevet helt ned automatisk uten at jeg holder knappen inne. Motoren på drevet fortsetter å gå og jeg skrur av tenningen, men drevpumpa går fortsatt. Må drepe den med hovedstrømmsbryter. Tiltindikator så ut til å fungere ok. Spørsmål : Skulle ikke drevpumpa stanse når jeg skrur av tenningen ? Feilsøkingstips, bryter, rele eller tenning ? Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 22.September.2016 Link til dette innlegget Svart 22.September.2016 Høres ut som at det er releet som henger. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 22.September.2016 Link til dette innlegget Svart 22.September.2016 Kjent greie, det er releene som henger. Bytt begge når du er i farta :-) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Seasu Svart 22.September.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.September.2016 Takker for svar. Er dette standard reler eller volvo penta spesial til superpris. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 23.September.2016 Link til dette innlegget Svart 23.September.2016 Det er standard releer, og Biltema sine passer med pinnene. Men Biltema sine er merket 30A, VP sine er merket 40A, så BT sine er for "små" :-( Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.