Camarque44 Svart 29.September.2016 Link til dette innlegget Svart 29.September.2016 Her var tråden ja? Super lektyre? Sitér dette innlegget Link to post
Scrat Svart 16.Juni.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2017 YES! Dette ble helt herlig - etter bytte av begge turboer, eksoskrøk og diverse som fulgte med av pakninger, klemringer, moffer og slangeklemmer, så går Fairline´n som en drøm. Ser ikke helt hvordan turbohuset kan ha forskjøvet seg - alt er jo i samme gods...? Uansett - full klaff med å tette/bytte alle pakninger som har med innsuget å gjøre, samt bytte av turboer etc., og en real trøkk på sparekontoen. Fuskingen må jo da ha vært forårsaket av to slitne turboer som ikke klarte å drive opp nok trykk til å fortsette der kompressorene slapp? Dvs. når kompressoren slapp, så datt også ladetrykket betraktelig, og da ble vel EDC og annet ganske "forvirret", kanskje kuttet drivstofftilførselen, som førte til kutt - ned til turtall hvor kompressoren igjen slo inn og bidro til nok trykk. Var der den stod og stanget. Skjønner ikke hva annet det kan ha vært. Har allerede hatt en kjempetur med kone og barn, så nå går vi sommeren gladelige i møte...takket være god sparring med dere. Tusen takk for godt engasjement og gode innspill. God sommer! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.