Jump to content

2xKAD44 jager i hovedsak 2600-3100, kommer omsider opp på max 3500


Scrat

Recommended Posts

  • 8 måneder senere...

YES!

 

Dette ble helt herlig - etter bytte av begge turboer, eksoskrøk og diverse som fulgte med av pakninger, klemringer, moffer og slangeklemmer, så går Fairline´n som en drøm. Ser ikke helt hvordan turbohuset kan ha forskjøvet seg - alt er jo i samme gods...?

 

Uansett - full klaff med å tette/bytte alle pakninger som har med innsuget å gjøre, samt bytte av turboer etc., og en real trøkk på sparekontoen. Fuskingen må jo da ha vært forårsaket av to slitne turboer som ikke klarte å drive opp nok trykk til å fortsette der kompressorene slapp? Dvs. når kompressoren slapp, så datt også ladetrykket betraktelig, og da ble vel EDC og annet ganske "forvirret", kanskje kuttet drivstofftilførselen, som førte til kutt - ned til turtall hvor kompressoren igjen slo inn og bidro til nok trykk. Var der den stod og stanget. Skjønner ikke hva annet det kan ha vært.

 

Har allerede hatt en kjempetur med kone og barn, så nå går vi sommeren gladelige i møte...takket være god sparring med dere.

 

Tusen takk for godt engasjement og gode innspill.

 

God sommer!

IMG_3986.JPG

Link to post

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...