Jump to content

Slep av 35-fots seilbåt fra Harstad til Lødingen

Midtpinne

Recommended Posts

Er det noen som vet om noen som kan slepe en 35-fots seilbåt fra Harstad til Lødingen?

Jeg hadde egentlig en avtale med redningsselskapet, men de kansellerte i siste liten med forklaring at de ikke tok slike oppdrag lengre. Jeg har jo selvfølgelig satt himmel og hav i bevegelse med å avtale mottak på verft, bytte av vakt på jobb og ordnet transport. Argh, kjenner jeg er litt amper nå. Hadde vært bedre å få den beskjeden med en gang. Jeg sitter litt som en tosk her nå.

Tilbudet deres var på timepris etter medgått tid.

Jeg ble slept fra Tjeldøya litt nord for Lødingen til Harstad av skyssbåten som ligger litt nord for Kongsvik.

Men det var i 2003. Ser at Tjeldsund Skyssbåtservice har opphørt fra 01.01.16 men er visst nye eiere nå.

Båten lå i allefall der i går da jeg suste forbi. I tilfelle flere trenger assistanse er det jo mulig de tar oppdrag.

bilde

Redigert av teerex (see edit history)

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...