Viksund Colombi Startet 23.September.2016 Del på Facebook Startet 23.September.2016 Etter å ha skiftet ut dieselfiltrene (grovt og fin filter) har jeg slitt med ujevnt turtall på turer .Rett etter filterbytte,samt lufting funket alt som normalt.Etter noen dager var det umulig å få turtallet opp igjen.Gikk over hele anlegget,sjekket alt av klemmer og koblinger uten å finne noe feil.Noen dager etterpå så funket det som normalt igjen og sånn har det nå vært hele tiden. Noen dager ok og noen ganger ikke.Hva kan så det være? Håper noen har tips å råd og komme med.Det er fint om noen har innspill å komme med når det gjelder det med endring på tom gangs skruen.Har hatt litt plunder der å og da jeg har prøvd å justere uten hell.Alle innspill mottas med takk Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 23.September.2016 Del på Facebook Svart 23.September.2016 Da jeg hadde en slik, var den litt kresen på lufting etter filterbytte. Måtte lufte både ut av høytrykspumpe og returrør, i tillegg til filter for å bli kvitt luft. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.