Hydra Posted September 24, 2016 Share Posted September 24, 2016 (edited) Har en 115 suzuki 14 mod som blir varm. Det er god kjølestråle og vanntemp på 55gr. Motortemp blir 100 og alarmen går. Oljenivå er ok. 225 timer gangtid. Er det metallkonteier neste ? ? Edited September 24, 2016 by autohelm (see edit history) Quote Link to post
Søringen Posted September 24, 2016 Share Posted September 24, 2016 Er vel bare å levere inn motor på merkeverksted under garanti. Quote Link to post
Teerex Posted September 24, 2016 Share Posted September 24, 2016 Trolig feil på termostaten. 100 grader oljetemperatur? Quote Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Kallethekid Posted September 25, 2016 Share Posted September 25, 2016 Du har ikke fått noe i inntaket? Groe eller noe annet? Quote Link to post
Hydra Posted September 25, 2016 Author Share Posted September 25, 2016 Ja det må være oljetempen så blir varm. Kjentes ikke varm ut.Blokka var langt ifra 100 grader. Med så krafti kontrollstråle skulle inntaket være ok. En annen ting er att motoren økte tomgangen med 200 omdr og toppturtallet sank ca 600 omdr. Quote Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.