autohelm Startet 24.September.2016 Del på Facebook Startet 24.September.2016 (redigert) Har en 115 suzuki 14 mod som blir varm. Det er god kjølestråle og vanntemp på 55gr. Motortemp blir 100 og alarmen går. Oljenivå er ok. 225 timer gangtid. Er det metallkonteier neste ? ? Redigert 24.September.2016 av autohelm (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Søringen Svart 24.September.2016 Del på Facebook Svart 24.September.2016 Er vel bare å levere inn motor på merkeverksted under garanti. Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 24.September.2016 Del på Facebook Svart 24.September.2016 Trolig feil på termostaten. 100 grader oljetemperatur? Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Kallethekid Svart 25.September.2016 Del på Facebook Svart 25.September.2016 Du har ikke fått noe i inntaket? Groe eller noe annet? Sitér dette innlegget Link to post
autohelm Svart 25.September.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.September.2016 Ja det må være oljetempen så blir varm. Kjentes ikke varm ut.Blokka var langt ifra 100 grader. Med så krafti kontrollstråle skulle inntaket være ok. En annen ting er att motoren økte tomgangen med 200 omdr og toppturtallet sank ca 600 omdr. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.