simtech Startet 28.September.2016 Del på Facebook Startet 28.September.2016 Hei! Var innom Maritim butikken igår på utkikk etter spylekobling til F115 motoren min. De hadde en del standrad 3/4 gardena koblinger, men det ser ut som det er grovere gjenger på Yamah hun koblingen? Vet noen eksakt hvilken jeg trenger, og hvor jeg evt kan få kjøpt dette? Sitér dette innlegget Link to post
Cral Svart 28.September.2016 Del på Facebook Svart 28.September.2016 På både Suzuki 2009 150 hesteren vår, og en gammel mercury 60 hester (2001?) så er det samme gjenger. Den er som du sier litt grovere enn de vanlige gjengene. Hvor du *kun* får kjøpt den biten, vet jeg ikke... Men, biltemas spyledyse, artnr 25341 til 49.90 kr, har en kobling som kan skrues av.... Og den passer på de to motorene i alle fall. Med et lite forbehold om at det ikke er gjort noen store endringer på denne siden jeg kjøpe den jeg har. Sitér dette innlegget ~Cral Link to post
Stiffler Svart 28.September.2016 Del på Facebook Svart 28.September.2016 Eg fant slangetilkobling på en Gardena vannspreder som passet på min Yamaha. Altså vannsprederen hadde "løs" slangetilkobling som eg kunne skru av. Sitér dette innlegget Link to post
Raymond_J Svart 28.September.2016 Del på Facebook Svart 28.September.2016 Husk at den koblingen IKKE er til fersvannskjøring av motor på land. Kun til gjennomspyling av motor, anbefales av yamaha etter hver tur i saltvann, om man leser instruksjonsboka.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.