Zitt Startet 29.September.2016 Del på Facebook Startet 29.September.2016 Jeg får en kamerat på besøk fra Kristiansand i neste uke, og tenkte vi skulle ta oss noen netter i båten. Han kommer med kystbussen, og da passer det bra å plukke ham opp i Sandvikvåg. Hvor vi havner er ikke godt å si, men kanskje Bekkjarvik, Fitjar eller Våge? Men hvor kan jeg legge til i Sandvikvåg? Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 29.September.2016 Del på Facebook Svart 29.September.2016 Går greit å legge til på motsatt side av ferjo,stor kai.Er ofte ledig på flytebrygga går det fint å for å ligge der bare for å hente noken. Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 29.September.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.September.2016 Takk skal du ha, Jakob T! Jeg har jo vært i Sandvikvåg cirka 3849 ganger, men aldri lagt merke til hvor småbåter kan gjøre av seg. Håper vær og vind slutter å dumme seg, ellers får jeg plukke ham opp på Halhjem. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.