SeilSJT Startet 30.September.2016 Link til dette innlegget Startet 30.September.2016 Har en Thohatsu 4HK fra begynnelsen av 90tallet (tipper jeg) Ved pådrag kveles motoren. Den fungerte fint til en øy. Når vi skulle hjem, fungerte den ikke. Planen er vel å begynne i den ene enden (verd tanken) og rense alt og pelle fra hverandre forgasseren. Noen som har noen bedre/andre forslag? Eller som vet hva feilen er? (kommer en tråd til, med min andre motor) Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 30.September.2016 Link til dette innlegget Svart 30.September.2016 Plukk av forgasser, plukk den i atomer, blås rent alt med trykkluft og sett sammen. Funker den ikke da, gjør det igjen :-) Dysene er så himmla små så det skal så lite til før de tuller :-) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
SeilSJT Svart 30.September.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.September.2016 Supert. Det var vel min tanke og. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 30.September.2016 Link til dette innlegget Svart 30.September.2016 har en yamaha 4hk som var veldig kresen på choke for å gå noenlunde greit. Kjørte flere runder med demontering av forgasser men det ble ikke bra før jeg fikk rensa den i ultralydbad. I tillegg til små dyser , så er det noen passasjer der som er vriene å få rene på annet vis Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
SeilSJT Svart 6.Oktober.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2016 Etter en rens av slanger, tank og forgasser, samt oppstiving av akterspeilet går alt som en kule. Samt at farten økte "betydelig". Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 6.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2016 Egenmekk=styrket selvfølelse :-) Unn deg en øl. Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.