georgjohansen Startet 30.September.2016 Del på Facebook Startet 30.September.2016 Jeg plages litt med min furlex 100.det virker sånn at den nedre trommelen løfter seg 1-2 cm og kulene i nedre kulelager ramler nesten ut. Noen som vet hva som er feil? Sitér dette innlegget Link to post
SeilSJT Svart 30.September.2016 Del på Facebook Svart 30.September.2016 (redigert) Furlex 100s har jeg skrudd på i 15 år. Men skjønner Ikke helt hva du mener. Er det tautrommelen som løfter seg? Kulelagrene sitter godt beskyttet og er festet i forbindelse med wiren. Trommel og og profiler er utenpå. Her er link til deltegninger. http://www.seldenmast.com/files/1426855959/595-103-E.pdf Hjelper det til å forklare hvor problemet sitter? Redigert 30.September.2016 av SeilSJT (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
georgjohansen Svart 30.September.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.September.2016 Jeg har byttet wire. Lurer kitt på om skruene b 18 på side 7 skal treffe noe inni trommelen? Har skrudd på plass, men jeg kan dra ut festet i wiren sånn at kulene i det underste lagret er på vei ut. Jeg har ikke hengt det opp enda. Vil de kanskje sette seg når jeg henger det opp? Når jeg drar i b 24 kommer b7 nesten ut. B24 kan flytte seg 1-2 cm Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.