georgjohansen Posted September 30, 2016 Share Posted September 30, 2016 Jeg plages litt med min furlex 100.det virker sånn at den nedre trommelen løfter seg 1-2 cm og kulene i nedre kulelager ramler nesten ut. Noen som vet hva som er feil? Quote Link to post
SeilSJT Posted September 30, 2016 Share Posted September 30, 2016 (edited) Furlex 100s har jeg skrudd på i 15 år. Men skjønner Ikke helt hva du mener. Er det tautrommelen som løfter seg? Kulelagrene sitter godt beskyttet og er festet i forbindelse med wiren. Trommel og og profiler er utenpå. Her er link til deltegninger. http://www.seldenmast.com/files/1426855959/595-103-E.pdf Hjelper det til å forklare hvor problemet sitter? Edited September 30, 2016 by SeilSJT (see edit history) Quote Link to post
georgjohansen Posted September 30, 2016 Author Share Posted September 30, 2016 Jeg har byttet wire. Lurer kitt på om skruene b 18 på side 7 skal treffe noe inni trommelen? Har skrudd på plass, men jeg kan dra ut festet i wiren sånn at kulene i det underste lagret er på vei ut. Jeg har ikke hengt det opp enda. Vil de kanskje sette seg når jeg henger det opp? Når jeg drar i b 24 kommer b7 nesten ut. B24 kan flytte seg 1-2 cm Quote Link to post
Recommended Posts