Kaskazi Startet 3.Oktober.2016 Link til dette innlegget Startet 3.Oktober.2016 Jeg var uheldig å ødela en forgreningskobling til batteriluftingen. Er ikke i stand til å finne noe tilsvarende i båtbutikkene. Er det noen som vet? Sitér dette innlegget Link to post
pergrip Svart 3.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2016 Biltema http://images.biltema.com/PAXToImageService.svc/article/xlarge/26713 søk på slangenippel . Sitér dette innlegget Link to post
Kaskazi Svart 3.Oktober.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2016 Takk, jeg burde selvfølgelig sjekket BT! Sitér dette innlegget Link to post
Lady B Svart 4.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2016 Takk, jeg burde selvfølgelig sjekket BT! Sjekker alltid Biltema først! Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 4.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2016 Har sikkert på ett bilverksted i nærheten også så slipper du kjøpe ett sett. Brukes til spylerslanger. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.