Kaskazi Posted October 3, 2016 Share Posted October 3, 2016 Jeg var uheldig å ødela en forgreningskobling til batteriluftingen. Er ikke i stand til å finne noe tilsvarende i båtbutikkene. Er det noen som vet? Quote Link to post
pergrip Posted October 3, 2016 Share Posted October 3, 2016 Biltema http://images.biltema.com/PAXToImageService.svc/article/xlarge/26713 søk på slangenippel . Quote Link to post
Kaskazi Posted October 3, 2016 Author Share Posted October 3, 2016 Takk, jeg burde selvfølgelig sjekket BT! Quote Link to post
Lady B Posted October 4, 2016 Share Posted October 4, 2016 Takk, jeg burde selvfølgelig sjekket BT! Sjekker alltid Biltema først! Quote Link to post
Sleipner93 Posted October 4, 2016 Share Posted October 4, 2016 Har sikkert på ett bilverksted i nærheten også så slipper du kjøpe ett sett. Brukes til spylerslanger. Quote Link to post
Recommended Posts