Magnus Startet 16.Juni.2005 Del på Facebook Startet 16.Juni.2005 Hei Jeg reparerer/pusser opp for tiden tresnekken som jeg har hatt i fem år. Jeg skal selge den fordi den har gitt meg problemer i alle fem år pga motoren. Jeg har fått fikset motoren nå, og den går som en klokke, men jeg har for mange vonde minner med denne båten, så den skal ut av syne og forhåpentligvis ut av sinn. Båten, furu/eik, har vindskjerm, ikke overbygg, ny kalesje, nye puter, ny bensintank og en Fm 8 - 12 (59-modell) m/hevet magnet og dynastart (6 volt). Akterdekket bør byttes - da det er antydning til råte i en av takbjelkene, og mahognien er slipt såpass at den burde skiftes. Ellers er det ikke tegn til råte i skroget. Den er gjennomgående trehvit. Båten har høstet mange lovord mens den har ligget i havn år etter år :-( Jeg vet det er vanskelig, men ønsker en ca prisvurdering...... Magnus Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 17.Juni.2005 Del på Facebook Svart 17.Juni.2005 Hei Jeg reparerer/pusser opp for tiden tresnekken som jeg har hatt i fem år. Jeg skal selge den fordi den har gitt meg problemer i alle fem år pga motoren. Jeg har fått fikset motoren nå, og den går som en klokke, men jeg har for mange vonde minner med denne båten, så den skal ut av syne og forhåpentligvis ut av sinn. Båten, furu/eik, har vindskjerm, ikke overbygg, ny kalesje, nye puter, ny bensintank og en Fm 8 - 12 (59-modell) m/hevet magnet og dynastart (6 volt). Akterdekket bør byttes - da det er antydning til råte i en av takbjelkene, og mahognien er slipt såpass at den burde skiftes. Ellers er det ikke tegn til råte i skroget. Den er gjennomgående trehvit. Båten har høstet mange lovord mens den har ligget i havn år etter år :-( Jeg vet det er vanskelig, men ønsker en ca prisvurdering...... Magnus <{POST_SNAPBACK}> 20.000 kr kanskje ? Siden den er såpass bra i veden. JOH Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.