Allan E Startet 16.Juni.2005 Del på Facebook Startet 16.Juni.2005 Er det noen som vet hvor en kan få kjøpt pulpit og pushpit uten å måtte vente i lange tider? Er det noen som vet om en produsent som er klar over at sesongen snart starter? Det finnes noen som er litt universal som en kan eventuelt forandre hvis nødvendig. Sitér dette innlegget Link to post
sirius Svart 16.Juni.2005 Del på Facebook Svart 16.Juni.2005 Hei. Har du sett på de som blir solgt hos Maritim, Båtutstyreren, Watski o.l. Dette burde være et bra alternativ i stedet for å måtte lage det fra begynelsen av. Sirius Sitér dette innlegget Akkeladden 475 Fighter / Yamaha 55 Link to post
Verrie Svart 16.Juni.2005 Del på Facebook Svart 16.Juni.2005 Her er det sikkert noen Kristiansandere som kan hjelpe deg med et firmanavn, tror det heter noe som sørlandet aluminiumsprodukter elns, som nå er ganske store på forskjellige produkter innenfor det du etterspør. Selv om firmanavn sier noe annet, fører de syrefast selvsagt (såfremt jeg husker korrekt firmanavn...) Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 16.Juni.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juni.2005 Maritim har ikke slikt. Med Watski blir det runden med forhandlere som ikke har noe verdens ting på lager. Det må vel være en produsent av slikt utstyr her i landet. Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 16.Juni.2005 Del på Facebook Svart 16.Juni.2005 Colt lager vel slikt, men tviler på at du får laget dette før ferien. De har laget vindskjerm og bakvegg til min båt, og da var det ca. 3 måneder ventetid. Rekkene har eg fått laget hos West-mekan, men her også er det lang ventetid. Går nå å venter på en targabøyel som ble ble bestilt i midten av april. Tror nok det kan bli vanskelig å få laget slikt nå med det samme. Måtte i såfall vere en privatperson som kunne gjort det på kveldstid ol... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.