Jkvalo Startet 13.Oktober.2016 Del på Facebook Startet 13.Oktober.2016 er det noen som har linjetegning til ein 29 fots Grimsøy sjark? Eller vet hvor jeg får tak i ?? Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 13.Oktober.2016 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2016 Prøv taule eller GP plast på Kroken, mulig de kan hjelpe Sitér dette innlegget Link to post
Jkvalo Svart 13.Oktober.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Oktober.2016 Jeg prøver å få tak i tegninger privat først.på selfa koster di ca 20 0000 kr Sitér dette innlegget Link to post
Jkvalo Svart 24.Februar.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Februar.2018 Jeg har linjetegninger å stabberegninger om noen mangler ? Sitér dette innlegget Link to post
KristofferS Svart 3.Juni.2018 Del på Facebook Svart 3.Juni.2018 Hei, Jeg mangler linjetegninger og stabbregninger til Grimsøy 29! :) Sitér dette innlegget Link to post
Grimsøy29 Svart 5.Februar.2019 Del på Facebook Svart 5.Februar.2019 Skulle fjern hatt linjetegninger til grimsøy 29 og stabb regning. Betaler om dere har. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 6.Februar.2019 Del på Facebook Svart 6.Februar.2019 Linjetegninger er ikke noe en konstruktør bare gir i fra seg! Jeg rekner med at en del av 70-80tallsbåtene ikke har det en gang! På nybygg er det faktisk krav til domumentasjon på yrkesbåter under 15m. Det skal være tilgjengelig på brua. Jeg og en på jobben tenkte vi skulle gjøre penger på omklassing, men ser ut som at det ikke foreløbig blir ettergått sikkelig.. dessuten var alle lisensene revet bort med en gang.. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.