NovaMan Startet 16.Juni.2005 Del på Facebook Startet 16.Juni.2005 Hei En ting jeg har fundert på opp igjennom årene, og som har aktualisert seg i år: Jeg har hatt mange båter med VP motorer (bensin og diesel), store og små med drev. Båten jeg har nå er med 280 drev. Når jeg setter den i gear smeller det alltid både forover og akterover, men alt fungerer allikevel som det skal. Jeg er litt følsomt for slike lyder, og har det vondt hver gang det skjer. Spørsmålet mitt er om dette er "normalt"? Turtallet er som det skal være, drevknutene er ikke slarkete så vidt jeg kan se, og det er skiftet olje på drevet slik det skal gjøres. Låsehakene på drevet griper også inn slik de skal. Noen som har samme erfaring eller tips om hvordan jeg kan unngå dette? mvh. TG Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 16.Juni.2005 Del på Facebook Svart 16.Juni.2005 Det er helt normalt det de eneste girene som kobler stille er de med hydralisk shift de skifter uten annen lyd enn at en hører på turtallet at det griper tak Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.