blue moon Startet 17.Oktober.2016 Del på Facebook Startet 17.Oktober.2016 Hei, Har sendt en mail til Ilas, men hører om noen muligens har vært borti dette her inne også. Skrudde ut min Ilas inside 500w, har glassblåst den og lakkert den opp igjen. Demonterte motoren i samme slengen for å se tilstand på børstene og vaske den innvendig med sprit på ei fille, etter sammenkobling prøver jeg den men den sviver ikke lett rundt som før. Er det noe som henger? Har demontert igjen for sjekk, men alt ser normalt ut.. Hmm *Spenning nok på batteriet. *Releet slår normalt inn. *Kabler er koblet som før. *Motoren ny i 2014. Hva er dette for noe tull da? :) Sitér dette innlegget 09 Sealine F37 - VP D4 260 Link to post
Bjoove Svart 17.Oktober.2016 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2016 Hei Hvis jeg husker riktig er der et bærelager i begge endene av elektromotoren?? Er de satt i riktig, eller er de skadet? Sitér dette innlegget Link to post
blue moon Svart 17.Oktober.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Oktober.2016 Takk for tips! Det er et lager i hvert fall mot endelokk, det snurrer lett å fint. Sitér dette innlegget 09 Sealine F37 - VP D4 260 Link to post
RSL Svart 17.Oktober.2016 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2016 Hei, Har sendt en mail til Ilas, men hører om noen muligens har vært borti dette her inne også. Det er nok ikke sikkert du får svar på den mailen. ilas har lagt ned Marineavdelingen og de to som har jobbet der lengst har kjøpt opp restlageret og skal drive det videre under navnet Vinsjkompaniet. http://www.vinsjkompaniet.no Om du trenger svar, bør du sende mailen til bj@vinsjkompaniet.no Det er mailen til Håkon som har drevet vinsjeavdelingen på ilas marine i en mannsalder. Som du/dere vil se, så er ikke alt på plass på nettsidene enda da dette er temmelig nytt men dette blir bra :-) RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
blue moon Svart 18.Oktober.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Oktober.2016 Det var nytt for meg, Håkon svarte i hvert fall på den gamle mailen for noen dager siden :) Sitér dette innlegget 09 Sealine F37 - VP D4 260 Link to post
RSL Svart 18.Oktober.2016 Del på Facebook Svart 18.Oktober.2016 Det var nytt for meg, Håkon svarte i hvert fall på den gamle mailen for noen dager siden :) Så bra. Han hadde 2 mailadresser. Da hadde du den adressen han har fått lov å beholde. Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.