srochsner Startet 17.Oktober.2016 Link til dette innlegget Startet 17.Oktober.2016 Hei, Er det noen som vet hvor jeg kan finne en ansvarlig og seriøs leieskipper som kan seile en 28fot Laurin Kosterskøyte fra Molde til Bergen? Sitér dette innlegget Link to post
littmild Svart 18.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2016 Tenker du være med selv eller en ren delivery? Er sikkert lettere å få tak i noen som kan være med deg på turen, men det er mange spørsmål som er ubesvart her.- Hvordan stand er båt og motor? Er rigg kontrollert og funnet ok? Er seilene i god stand? - Hvordan er båten utstyrt med navigasjon, kommunikasjon, og sikkerhetsutstyr? - Når skal båten fraktes? Det begynner å blir sent på sesongen, kan det vente til våren? Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
srochsner Svart 18.Oktober.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2016 Nei, jeg kan ikke bli med selv, det er en ren delivery. Alt er seilklar--seilene er i god stand, motor er nesten ny, alt fungerer som det skal. Båten har VHF og ellers bra utstyrt med redningsvester, reservebatteri, reserve deler til motoren, førstehjelp, lanterner, brannslukker... og mer. Den skal fraktes so snart som mulig, før det blir altfor sent. Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 19.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2016 Mitt beste forslag er Eirik Hovland i Egersund, kjempekar på alle måter. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Eureka Svart 19.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2016 (redigert) Husk, det er knallbra vær her i vest nå for tiden og det er godt vært i minst 10 dager frem. Med 12 timers etapper så kan hele turen gjøres i så og si kun dagslys. Med 10 timers etapper er det kun i dagslys. -0830 til 1830. Hva er farten for motor? Turen bør med fordel gjøres i løpet av de kommende 10 dager, tenker jeg... Redigert 19.Oktober.2016 av Eureka (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
srochsner Svart 19.Oktober.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2016 Takk til alle som svarte på denne tråden. Jeg har funnet en skipper! Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 19.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2016 (redigert) Det er bra! Er det den trebåten? -synes å huske at det var en sånn til salgs i Molde. Isåfall, veldig kjekt at slike båter blir tatt vare på. ( velkommen som medlem i forumet. Vi oss gjerne litt av båten når du får den hjem i havna) Redigert 19.Oktober.2016 av Eureka (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
srochsner Svart 19.Oktober.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2016 Ja, akkurat den! Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 19.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2016 Nydelig, gratulerer med seilbåt! Sitér dette innlegget Link to post
srochsner Svart 24.Oktober.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2016 Takk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.